FIA zveřejnila kalendář pro Formuli 1 na rok 2007

Mezinárodní automobilová federace (FIA) oficiálně zveřejnila kalendář Formule 1 pro příští rok. Proti tomu letošnímu ubyla jedna velká cena a seriál se tak odehraje na sedmnácti okruzích.

Dle původních informací z kalendáře zmizela jedná Velká cena v Německu a jedna v Itálii. V Německu se budou střídat závody na okruzích v Hockenheimringu a Nürburgringu. V Itálii pak překvapivě vypadla Velká cena San Marina na okruhu v Imole.

Naopak do kalendáře se vrátil belgický okruh ve Spa. Drobnou změnou je pak nahrazení japonského okruhu Fuji novým v Suzuki.

Kalendář Formule 1 pro rok 2007:

  1. 18. března: VC Austrálie (Melbourne)
  2. 8. dubna: VC Malajsie (Kuala Lumpur)
  3. 15. dubna: VC Bahrajnu (Manáma)
  4. 13. května: VC Španělska (Barcelona)
  5. 27. května: VC Monaka (Monte Carlo)
  6. 10. června: VC Kanady (Montreal)
  7. 17. června: VC USA (Indianapolis)
  8. 1. července: VC Francie (Magny Cours)
  9. 8. července: VC Británie (Silverstone)
  10. 22. července: VC Německa (Nürburgring)
  11. 5. srpna: VC Maďarska (Budapešť)
  12. 26. srpna: VC Turecka (Istanbul)
  13. 9. září: VC Itálie (Monza)
  14. 16. září: VC Belgie (Spa)
  15. 30. září: VC Číny (Šanghaj)
  16. 7. října: VC Japonska (Suzuka)
  17. 21. října: VC Brazílie (Sao Paulo)
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků