Novitec svým bodykitem údajně zlepšil přítlak a proudění vzduchu na bocích vyladěného F8 Tributo. Foto: Novitec

Novitec svým bodykitem údajně zlepšil přítlak a proudění vzduchu na bocích vyladěného F8 Tributo. | Foto: Novitec

Přední spoiler má evokovat vozy Formule 1. Foto: Novitec

Přední spoiler má evokovat vozy Formule 1. | Foto: Novitec

Zákazník může volit ze 72 barevných odstínů kol. Foto: Novitec

Zákazník může volit ze 72 barevných odstínů kol. | Foto: Novitec

Efektní ráfky od výrobce Vossen mají rozměry 21 a 22 palců. Foto: Novitec

Efektní ráfky od výrobce Vossen mají rozměry 21 a 22 palců. | Foto: Novitec

Ferrari F8 Tributo od úpravce Novitec. Foto: Novitec

Ferrari F8 Tributo od úpravce Novitec. | Foto: Novitec

Ferrari F8 Tributo od úpravce Novitec. Foto: Novitec

Ferrari F8 Tributo od úpravce Novitec. | Foto: Novitec

Ferrari F8 Tributo od úpravce Novitec. Foto: Novitec

Ferrari F8 Tributo od úpravce Novitec. | Foto: Novitec

Přední spoiler má evokovat vozy Formule 1. Foto: Novitec
Zákazník může volit ze 72 barevných odstínů kol. Foto: Novitec
Efektní ráfky od výrobce Vossen mají rozměry 21 a 22 palců. Foto: Novitec
Ferrari F8 Tributo od úpravce Novitec. Foto: Novitec
7
Fotogalerie

Ferrari F8 Tributo od ladičů Novitec trhá asfalt výkonem 802 koní

Vylepšená verze navíc dostává snížený podvozek a karbonový bodykit.

Výkon 40 kW navíc k už tak solidním 530 kW? Žádný problém, ladiči (záměrně nepoužíváme výraz tuneři) z německé firmy Novitec ho u Ferrari F8 Tributo zvládnou levou zadní. Vedle zvýšení síly dvakrát přeplňovaného motoru o objemu 3,9 litru na výkon 570 kW (802 koní) při 7950 otáčkách za minutu se zvedne také hodnota maximálního točivého momentu na 898 Nm.

Předmětem ladění je primárně mapování řídicí jednotky, k extra výkonu přispívá také výfukový systém, který je ve své nejvyšší specifikaci s klapkami v zadní části, důkladnou tepelnou izolací z materiálu Inconel a speciálními katalyzátory izolovanými zlatými plátky. Výsledkem je zrychlení na 100 km/h za pouhých 2,6 sekundy (v sériové podobě 2,9 s), z fyzikálního hlediska to u této zadokolky rychleji nepůjde, navzdory úctyhodně širokým zadním pneumatikám v rozměru 335/25. Obuty jsou na dvaadvacetipalcových kolech, vpředu pak najdete o palec menší ráfky.

Maximální rychlost vozu přesahuje 340 km/h. Dále úpravce nabízí snížení světlosti o 35 milimetrů, pro každodenní použitelnost umí nainstalovat systém, který příď zvedne o čtyři centimetry při přejíždění retardérů. Součástí kitu je i překvapivě vkusný nebarvený bodykit z uhlíkových vláken.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud