Vylepšená verze navíc dostává snížený podvozek a karbonový bodykit.
Výkon 40 kW navíc k už tak solidním 530 kW? Žádný problém, ladiči (záměrně nepoužíváme výraz tuneři) z německé firmy Novitec ho u Ferrari F8 Tributo zvládnou levou zadní. Vedle zvýšení síly dvakrát přeplňovaného motoru o objemu 3,9 litru na výkon 570 kW (802 koní) při 7950 otáčkách za minutu se zvedne také hodnota maximálního točivého momentu na 898 Nm.
Předmětem ladění je primárně mapování řídicí jednotky, k extra výkonu přispívá také výfukový systém, který je ve své nejvyšší specifikaci s klapkami v zadní části, důkladnou tepelnou izolací z materiálu Inconel a speciálními katalyzátory izolovanými zlatými plátky. Výsledkem je zrychlení na 100 km/h za pouhých 2,6 sekundy (v sériové podobě 2,9 s), z fyzikálního hlediska to u této zadokolky rychleji nepůjde, navzdory úctyhodně širokým zadním pneumatikám v rozměru 335/25. Obuty jsou na dvaadvacetipalcových kolech, vpředu pak najdete o palec menší ráfky.
Maximální rychlost vozu přesahuje 340 km/h. Dále úpravce nabízí snížení světlosti o 35 milimetrů, pro každodenní použitelnost umí nainstalovat systém, který příď zvedne o čtyři centimetry při přejíždění retardérů. Součástí kitu je i překvapivě vkusný nebarvený bodykit z uhlíkových vláken.