Ferrari znovu odmítlo spekulace o SUV a výrobě motocyklů

Ferrari znovu odmítlo spekulace o SUV a výrobě motocyklů

Registrace nových obchodních značek, patenty dvouválcových vidlicových motorů a činnost nejbližší konkurence znovu zvedly vlnu spekulací ohledně výroby motocyklů a SUV pod značkou Ferrari. To ale nyní automobilka podle magazínu Autocar rezolutně odmítá jako nesmysl.

Pařížská premiéra i pro Ferrari 458 Speciale Aperta

Pařížská premiéra i pro Ferrari 458 Speciale Aperta

V tomto si odcházející šéf Luca di Montezemolo a nový šéf Sergio Marchionne výjimečně notují. Žádné SUV, motocykl nebo dokonce čtyřdveřový sedan nejsou v plánech automobilky na další roky. Něco jiného je zakázková výroba, ale zákazníci údajně ani taková auta nevyžadují.

Marchionne: Ferrari nesoupeří s Porsche a Bentley                      

Marchionne: Ferrari nesoupeří s Porsche a Bentley                      

Sergio Marchionne se původně myšlence SUV nebránil, ale Luca di Montezemolo údajně hlavnímu muži koncernu Fiat takové nápady rozmluvil. Marchionne dokonce zmírnil své plány navýšit výrobu na 10 000 aut za rok. Prý současných asi 7000 vozů ročně stačí.

Ferrari se prý chce nyní soustředit ve větší míře na motorsport a hlavně na formuli 1, kde se značce poslední roky příliš nedaří. Ferrari předpokládá, že by se mělo na vrchol F1 vrátit nejpozději do tří let.

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků