Ferrari vysvětlilo incident přejetého mechanika při Velké ceně Bahrajnu

14 komentářů

Jan Novotný (Janek od Zvonu)
13. dubna • 22:04

V dnešním přetechnizovaném světě se ani nedivím, při té rychlosti nemá pilot šanci zjistit jestli má kola natož mechaniky pod nimi. Kdysi byly F1 zajímavé, ale to, co z monopostů udělaly předpisy je hnus. F1 měla být třídou, kde ukáží stáje umění svých konstruktérů, místo toho je ze závodů nudná podívaná.

jouda
13. dubna • 22:49

Nebyl tam dřív týpek se značkou, co auto pouštěl? Místo něj se dala kamera a jakože ok?

feroj
16. dubna • 15:41

:-/ zase sa niečo ušetrilo... reakčný čas automatického zariadenia je kratší, len nie vždy to správne vyhodnotí:-O no a potom si to nejaký mechanik odnesie...

Jan Novotný (Janek od Zvonu)
14. dubna • 9:00

Samozřejmě, že tam byl kluk s lízátkem na kterém bylo napsané tuším BRAKE na druhé straně FIRST GEAR

Pavel
13. dubna • 18:51

Názorná ukázka jak budou fungovat samořiditelná auta. Chodec, který zaváhá a vrátí se o krok a znovu rozejde (někteří důchodci) bude vyhodnocen jako překážka, která už zmizela.

jindra
13. dubna • 18:38

Jistěže zajímá. Stále víc je to fantastická technika. Bohužel svázána tisíci předpisy, ve kterých se už nevyznají ani jejich tvůrci.
F1 s Hamiltonem a kola se Saganem, pak ještě občas tenis a taky trochu sjezdové lyžování. Zabírá to ale moc času.
Jo a ekologie, abych odpověděl diskutujícímu Slovákovi, na tu se..m.

Aladin
13. dubna • 19:01

Mohu se zeptat, od kdy f1 sleduješ? Já se na to začal dívat od 92. To bylo něco! Zhruba od 2010 to je nesledovatelné a je stále hůř.

Peter
13. dubna • 21:51

Ještě někdy kolem roku 1980 jsem znal všechny stáje včetně jezdců. Dnes už jenom co sem tam uslyším v Tv nebo si někde přečtu. Dříve jsem v tv sledoval každý závod. Ale v podstatě je to stejné,jako rozdíl F1 v 90 a 60 letech.

Joe Doe
13. dubna • 21:19

Tak to si v tom 1992 bud nedaval pozor alebo sa v F1 vobec nevyznas.Sezona 1992 bola nudnejsia nez minula a predminula.Williams zdecimoval konkurenciu - Mansell vyhral sampionat s dvojnasobkom bodov oproti druhemu timovemu kolegovi.V roku 1993 zvitazil Prost na Williamse - absolutne dominantne - s monopostom s najvacsim mnozstvom driver aids ake kedy jazdilo v F1 - auto malo aktivne pruzenie, ABS, trakcnu kontrolu a este lepsiu poloautomaticku prevodovku nez tu, ktoru mal Mansell, s moznostou plne automatickeho radenia, a posilnovac riadenia. Dnesne monoposty su oproti Prostovmu FW15C, ale aj Mansellovmu Williamsu, ciste analogove masiny.

Aladin
13. dubna • 21:28

A nebo obojí. To by taky mohlo být, což? :-)

jindra
13. dubna • 18:36

Jistěže zajímá. Stále víc je to fantastická technika. Bohužel svázána tisíci předpisy, ve kterých se už nevyznají ani jejich tvůrci.
F1 s Hamiltonem a kola se Saganem, pak ještě občas tenis a taky trochu sjezdové lyžování. Zabírá to ale moc času.

Anti-automat
13. dubna • 18:21

Zaujima vobec niekoho nieco take ako terajsia F1? Rozdajte tam xboxy. Spravite lepsie. Konecne to bude zavod. A navyse ekologicky.

.
14. dubna • 22:16

Kdyby jsi nebyl takovy trapny trouba, tak ti dam palec nahoru, ale ty nejsi jen antiautomat, ale i antiinteligent. Prestan uz prosim psat svoje moudra. Hezky vecer vsem

Anti-automat
15. dubna • 12:23

Nic v zlom, zle sport (ako fanusik sportu), ten to usiel niekam.....daleko.

Doporučujeme

Články odjinud