Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Černá, bíla nebo červená? V posledních letech už nejsou v módě jen tradiční barvy. Hlavně majitelé luxusních automobilů často sáhnou po šílených barvách laku. Ferrari se ale například rozhodlo vyřadit ze své nabídky růžovou.

"Abych byl úpřimný, tato barva se nehodí k naší značce. Je to naše pravidlo. Žádná růžová. Žádné Pokémon Ferrari! Existují i ​​jiné barvy, které nejsou v naší DNA. Jsou to také nádherné barvy, ale některé z nich jsou zřejmě vhodnější pro jiné značky,“ řekl generální ředitel automobilky Herbert Appleroth. 

Ferrari bývalého mafiánského bosse dnes slouží policii v Miláně

Ferrari bývalého mafiánského bosse dnes slouží policii v Miláně

I když tradiční barvou značky s koněm ve znaku je červená, jen třetina nových modelů vychází z továrny s tímto lakem. Jinak se mezi zákazníky těší oblibě stříbrná, černá nebo bílá. 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků