Ferrari vylepšilo FXX-K. Verze Evo generuje více než 800 kilogramů přítlak

Vyladěné LaFerrari pro klientské závody dostalo balíček vylepšení. Verze Evo stále nesmí na silnice, je tedy určena pouze na vybrané závody Corse Clienti. Právě na Finali Mondiali v Mugellu, posledním ze závodů letošního kalendáře, novinku maranellští představili.

Nejznatelnější úpravou prošla aerodynamika. I přes absenci extrémních spoilerů se podařilo zvýšit přítlak o 23 % oproti "standardní" FXX-K a o neuvěřitelných 75 % ve srovnání s LaFerrari. V maximální rychlosti se k zemi tlačí až 816 kilogramy.

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Nový je volant a obrazovky telemetrie v interiéru. Ultimativní Ferrari zůstane jen pro nejvěrnější zákazníky. Do stávajících aut se paket Evo dá dodatečně namontovat.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků