Ferrari vylepšilo FXX-K. Verze Evo generuje více než 800 kilogramů přítlak

Vyladěné LaFerrari pro klientské závody dostalo balíček vylepšení. Verze Evo stále nesmí na silnice, je tedy určena pouze na vybrané závody Corse Clienti. Právě na Finali Mondiali v Mugellu, posledním ze závodů letošního kalendáře, novinku maranellští představili.

Nejznatelnější úpravou prošla aerodynamika. I přes absenci extrémních spoilerů se podařilo zvýšit přítlak o 23 % oproti "standardní" FXX-K a o neuvěřitelných 75 % ve srovnání s LaFerrari. V maximální rychlosti se k zemi tlačí až 816 kilogramy.

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Nový je volant a obrazovky telemetrie v interiéru. Ultimativní Ferrari zůstane jen pro nejvěrnější zákazníky. Do stávajících aut se paket Evo dá dodatečně namontovat.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků