Ferrari vylepšilo FXX-K. Verze Evo generuje více než 800 kilogramů přítlak

Vyladěné LaFerrari pro klientské závody dostalo balíček vylepšení. Verze Evo stále nesmí na silnice, je tedy určena pouze na vybrané závody Corse Clienti. Právě na Finali Mondiali v Mugellu, posledním ze závodů letošního kalendáře, novinku maranellští představili.

Nejznatelnější úpravou prošla aerodynamika. I přes absenci extrémních spoilerů se podařilo zvýšit přítlak o 23 % oproti "standardní" FXX-K a o neuvěřitelných 75 % ve srovnání s LaFerrari. V maximální rychlosti se k zemi tlačí až 816 kilogramy.

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Nový je volant a obrazovky telemetrie v interiéru. Ultimativní Ferrari zůstane jen pro nejvěrnější zákazníky. Do stávajících aut se paket Evo dá dodatečně namontovat.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků