Ferrari vylepšilo FXX-K. Verze Evo generuje více než 800 kilogramů přítlak

Vyladěné LaFerrari pro klientské závody dostalo balíček vylepšení. Verze Evo stále nesmí na silnice, je tedy určena pouze na vybrané závody Corse Clienti. Právě na Finali Mondiali v Mugellu, posledním ze závodů letošního kalendáře, novinku maranellští představili.

Nejznatelnější úpravou prošla aerodynamika. I přes absenci extrémních spoilerů se podařilo zvýšit přítlak o 23 % oproti "standardní" FXX-K a o neuvěřitelných 75 % ve srovnání s LaFerrari. V maximální rychlosti se k zemi tlačí až 816 kilogramy.

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Nový je volant a obrazovky telemetrie v interiéru. Ultimativní Ferrari zůstane jen pro nejvěrnější zákazníky. Do stávajících aut se paket Evo dá dodatečně namontovat.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 29 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků