Ferrari vylepšilo FXX-K. Verze Evo generuje více než 800 kilogramů přítlak

Vyladěné LaFerrari pro klientské závody dostalo balíček vylepšení. Verze Evo stále nesmí na silnice, je tedy určena pouze na vybrané závody Corse Clienti. Právě na Finali Mondiali v Mugellu, posledním ze závodů letošního kalendáře, novinku maranellští představili.

Nejznatelnější úpravou prošla aerodynamika. I přes absenci extrémních spoilerů se podařilo zvýšit přítlak o 23 % oproti "standardní" FXX-K a o neuvěřitelných 75 % ve srovnání s LaFerrari. V maximální rychlosti se k zemi tlačí až 816 kilogramy.

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Nový je volant a obrazovky telemetrie v interiéru. Ultimativní Ferrari zůstane jen pro nejvěrnější zákazníky. Do stávajících aut se paket Evo dá dodatečně namontovat.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků