Ferrari v tichosti vymění palivové nádrže na modelech LaFerrari

Ferrari v tichosti vymění palivové nádrže na modelech LaFerrari

Supersport Ferrari LaFerrari musí do servisu, ovšem nejedná se o oficiální svolávací akci, nýbrž o preventivní opravu či výměnu. U vrcholného modelu italské automobilky se totiž objevil problém v palivové nádrži a Ferrari se rozhodlo raději u všech aut provést úpravu.

Italské supersporty jsou svojí vznětlivou povahou proslulé... Například Ferrari 458 Italia hořelo docela rádo, vozy Lamborghini také nejsou nehořlavé a nakonec ani německé Porsche se nevyhnulo ostudě, když muselo z trhu stáhnout všechny vozy 911 GT3.

LaFerrari si mohou koupit jen ti, kdo dokázali, že si ho zaslouží

LaFerrari si mohou koupit jen ti, kdo dokázali, že si ho zaslouží

Ferrari kvůli výměně palivové nádrže modelu LaFerrari nevyhlásilo oficiální svolávací akci, ale prý se to bude týkat naprosto všech 499 vyrobených aut, takže půjde asi o větší problém. Například v Německu je již jedno auto v servisu a ven se dostala fotka, která dokládá, že to není jen tak nějaké utažení šroubečku, když je kvůli tomu potřeba rozebrat celý vůz.

Klepněte pro větší obrázek

Ferrari oznámilo, že se jedná o preventivní úpravu palivové nádrže a neřeklo, že je to kvůli nebezpečí požáru. Servis prý nad úpravou, která se provádí v rámci běžné servisní prohlídky, stráví asi osm hodin času a náklady jdou za Ferrari. Byla by škoda, kdyby zrovna takový klenot jako LaFerrari lehnul popelem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků