Ferrari v laku od Lamborghini? I to oficiální cestou lze, a stojí to za to!

Síla individualizací dokáže přenášet i odstíny laků přes nesmiřitelné značky. Přesně tak je tomu i v tomto případě.

S odstíny automobilových laků je to jednoznačné. Dle kódu či názvu lze snadno zjistit příbuzenství, která jsou mnohdy zajímavá. V rámci speciálních individuálních objednávek tak lze například továrně nalakovat BMW do odstínu Verde Mantis, který používá Lamborghini.

Ferrari 488 Pista je rychlejší, než se předpokládalo. Na stovce je za 2,26 s!

Ferrari 488 Pista je rychlejší, než se předpokládalo. Na stovce je za 2,26 s!

A rozzuřený býk "daruje" dokonce i sousedům do Maranella. Ferrari F12tdf se svým atmosférickým dvanáctiválcem 6,3 litru a výkonem 770 koní platí za jeden z posledních výkřiků této legendární jednotky. Více než zrychlení z nuly na sto za 2,9 sekund uchvacuje svým charakterem a údajně také nekompromisními jízdními vlastnostmi. 

Tento model jsme viděli v několika barevných variacích, ovšem nyní po internetu koluje kousek z Japonska. Zdejší majitel jej nechal nalakovat do odstínu Bronzo Masaru. Do stejné barvy, kterou oficiálně nabízí Lamborghini. Konkrétně přímo pro Aventador SV či padesátiletou výroční edici stejného modelu.

Ferrari ukazuje své speciální modely. Monza SP1 a SP2 zamíří ke sběratelům

Ferrari ukazuje své speciální modely. Monza SP1 a SP2 zamíří ke sběratelům

Nikdo se bez vědomí tokijského majitele nedozvíme, kolik takový příplatek v showroomu Ferrari stojí, ovšem je potřeba říci, že netradiční odstín bronzové supersportu opravdu sluší. Kdo by to byl řekl do tak ostře řezaného designu, že mu bude sedět odstín semišových dámských bot?

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků