Ferrari Testarossa Spider míří do aukce. Připravte si dvacet pět milionů

Ferrari Testarossa Spider míří do aukce. Připravte si dvacet pět milionů

Pravděpodobně víte, že se Ferrari Testarossa vyrábělo pouze jako uzavřené kupé. Mezi lety 1984 až 1991 jich vzniklo celkem 7177. Nicméně automobilka nechala vyrobit i tento jedinečný exemplář, který dostal darem tehdejší šéf Fiatu Gianni Agnelli, sběratel a fanoušek exkluzivních aut.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je vlastně jediné Ferrari Testarossa bez střechy, kterou nechalo vyrobit samotné Ferrari. Ostatní jsou neoficiální přestavby, povětšinou od Pininfariny

Agnelli měl zálibu ve stříbrné barvě,  proto bylo jeho otevřené Ferrari vyvedeno právě v tomto odstínu. Emblém na kapotě je z pravého stříbra. Na rozdíl od jiných zakázkových přestaveb Testarossy na kabriolet má tento speciální kryt motoru a bílou látkovou střechu.

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Technicky se jinak proti běžné Testarosse nemění, takže ho pohání uprostřed uložený plochý dvanáctiválec 4,9 l o výkonu 291 kW (396 k). Auto se bude dražit příští rok 5. února na akci Artcurial Retromobile. Očekává se, že se prodá za zhruba 680 až 900 000 eur (18,4 až 24,3 milionu korun).

bazar

Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 210 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 130 402 km
Cena: 141 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 145 428 km
Cena: 54 000 Kč
Fiat Stilo 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 69 473 km
Cena: 95 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 131 914 km
Cena: 60 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 140 196 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků