Ferrari Testarossa Spider míří do aukce. Připravte si dvacet pět milionů

Ferrari Testarossa Spider míří do aukce. Připravte si dvacet pět milionů

Pravděpodobně víte, že se Ferrari Testarossa vyrábělo pouze jako uzavřené kupé. Mezi lety 1984 až 1991 jich vzniklo celkem 7177. Nicméně automobilka nechala vyrobit i tento jedinečný exemplář, který dostal darem tehdejší šéf Fiatu Gianni Agnelli, sběratel a fanoušek exkluzivních aut.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je vlastně jediné Ferrari Testarossa bez střechy, kterou nechalo vyrobit samotné Ferrari. Ostatní jsou neoficiální přestavby, povětšinou od Pininfariny

Agnelli měl zálibu ve stříbrné barvě,  proto bylo jeho otevřené Ferrari vyvedeno právě v tomto odstínu. Emblém na kapotě je z pravého stříbra. Na rozdíl od jiných zakázkových přestaveb Testarossy na kabriolet má tento speciální kryt motoru a bílou látkovou střechu.

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Technicky se jinak proti běžné Testarosse nemění, takže ho pohání uprostřed uložený plochý dvanáctiválec 4,9 l o výkonu 291 kW (396 k). Auto se bude dražit příští rok 5. února na akci Artcurial Retromobile. Očekává se, že se prodá za zhruba 680 až 900 000 eur (18,4 až 24,3 milionu korun).

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků