Ferrari Testarossa Spider míří do aukce. Připravte si dvacet pět milionů

Ferrari Testarossa Spider míří do aukce. Připravte si dvacet pět milionů

Pravděpodobně víte, že se Ferrari Testarossa vyrábělo pouze jako uzavřené kupé. Mezi lety 1984 až 1991 jich vzniklo celkem 7177. Nicméně automobilka nechala vyrobit i tento jedinečný exemplář, který dostal darem tehdejší šéf Fiatu Gianni Agnelli, sběratel a fanoušek exkluzivních aut.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je vlastně jediné Ferrari Testarossa bez střechy, kterou nechalo vyrobit samotné Ferrari. Ostatní jsou neoficiální přestavby, povětšinou od Pininfariny

Agnelli měl zálibu ve stříbrné barvě,  proto bylo jeho otevřené Ferrari vyvedeno právě v tomto odstínu. Emblém na kapotě je z pravého stříbra. Na rozdíl od jiných zakázkových přestaveb Testarossy na kabriolet má tento speciální kryt motoru a bílou látkovou střechu.

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Technicky se jinak proti běžné Testarosse nemění, takže ho pohání uprostřed uložený plochý dvanáctiválec 4,9 l o výkonu 291 kW (396 k). Auto se bude dražit příští rok 5. února na akci Artcurial Retromobile. Očekává se, že se prodá za zhruba 680 až 900 000 eur (18,4 až 24,3 milionu korun).

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků