Ferrari T2-G, Ital po japonské kůře

Japonský tuning to k nám má poměrně daleko, a tak o něm mnoho nevíme. Když se s ním již setkáme, jde většinou o zturbované monstra na oblíbené japonské sprinty, případně vozy upravené pro závody ve driftování. Jenže tím jejich umění nekončí.

Japonský tuner T2-G si vzal do parády italské Ferrari F430. Po vzoru mnohých evropských úpravců se pustil do individualizace vzhledu.

Na voze ihned zaujme nový přední nárazník, který vypustil dva nasávací otvory a přijal jeden celistvý. Nárazník kombinuje plasty a karbon a díky spodnímu spoileru se podepsal na lepším přítlaku přední nápravy.

Nové jsou i boky vozu, resp. prahové nástavce s nasávacími otvory, které mají nový design. Na zádi vozu pak dominuje nový difusor, který je opět z karbonu. Vše pak podtrhují nová kola, kterých má stylista na výběr z mnoha desítek vzorů.

I když jsou japonští inženýři velmi zdatní, v T2-G se do úpravy výkonu nepustili. Vše je tak stejné jako u série.

Ve finále jde tak o velmi povedený a decentní facelift, který celkový dojem z vozu nijak nepokazil.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ferrari T2-G
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků