Ferrari T2-G, Ital po japonské kůře

Japonský tuning to k nám má poměrně daleko, a tak o něm mnoho nevíme. Když se s ním již setkáme, jde většinou o zturbované monstra na oblíbené japonské sprinty, případně vozy upravené pro závody ve driftování. Jenže tím jejich umění nekončí.

Japonský tuner T2-G si vzal do parády italské Ferrari F430. Po vzoru mnohých evropských úpravců se pustil do individualizace vzhledu.

Na voze ihned zaujme nový přední nárazník, který vypustil dva nasávací otvory a přijal jeden celistvý. Nárazník kombinuje plasty a karbon a díky spodnímu spoileru se podepsal na lepším přítlaku přední nápravy.

Nové jsou i boky vozu, resp. prahové nástavce s nasávacími otvory, které mají nový design. Na zádi vozu pak dominuje nový difusor, který je opět z karbonu. Vše pak podtrhují nová kola, kterých má stylista na výběr z mnoha desítek vzorů.

I když jsou japonští inženýři velmi zdatní, v T2-G se do úpravy výkonu nepustili. Vše je tak stejné jako u série.

Ve finále jde tak o velmi povedený a decentní facelift, který celkový dojem z vozu nijak nepokazil.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ferrari T2-G
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků