Ferrari staví SUV; to má být vtip?

Italský magazín Finanzia & Mercati se ve stručnosti zmínil o tom, že Ferrari, tradiční italská sportovní automobilka, uvažuje o stavbě SUV. To by mělo soupěřit s Porsche Cayenne. Projekt ale nejprve musí schválit koncern Fiat, který Ferrari vlastní. Ačkoliv to vypadá jako vtip, má tato úvaha celkem logický základ. Ferrari vychází z toho, že se finanční situace Porsche po uvedení Cayenne na trh výrazně zlepšila. Časy se zkrátka mění a i automobilka s takovou minulostí a tradicí jako Ferrari musí myslet do budoucnosti, segment SUV je totiž silně profitabilní.

Dalším důvodem, proč by Ferrari mělo mít své SUV, je fakt, že Lamborghini bude rovněž rozšiřovat pole své působnosti. Hodlá také uvést SUV, které bude postaveno na platformě Touareg/Cayenne.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků