Ferrari SP38 se poprvé předvedlo veřejnosti. Naživo vypadá ještě lépe

Ferrari veřejnosti poprvé předvedlo svůj nejnovější počin. K mání ale nebude. Jediný existující kus měl od začátku svého majitele.

Minulý týden jsme vám blíže představili novinku italské automobilky Ferrari. Nejedná se ale o sériový model, nýbrž jediné auto na světě. Sportovní kousek ze zákaznického programu One-Off si objednal jeden z nejváženějších zákazníků společnosti.

Majitel si vůz už dříve užil na trati Fiorano, veřejnosti se předvedl o uplynulém víkendu na výstavě Concorso d'Eleganza Villa d'Este u italského jezera Como. Před jeho veřejným odhalením se mluvilo pouze o krátkém názvu SP38. Kompletní označení ale nakonec zní SP38 Deborah, tedy naznačuje i elegantní červený lak odstínu Deborah Red. 

Drahá nehoda na kruhovém objezdu: Ferrari 458 se srazilo s Porsche 718

Drahá nehoda na kruhovém objezdu: Ferrari 458 se srazilo s Porsche 718

Kousek postavený na modelu 488 GTB vypadá naživo ještě lépe než na oficiálních snímcích. Ostatně, podívejte se na přiložená videa. Představuje kombinaci retro a moderních prvků. Hned na první pohled zaujme přední sníženou a zúženou maskou. Ta vypadá podobně jako u Ferrari J50.

Střešní linie zase dodávají sporťáku agresivnější vzhled. Zadní okno přitáhne pozornost díky třem lamelám, přes které můžete vidět motor, zadní spoiler má zase odkazovat na Ferrari F40. Agregát je stejný jako u 488 GTB, tedy přeplňovaný osmiválec o objemu 3,9 litru. Výkon 661 koní je na zadní kola přenášen prostřednictvím sedmistupňové převodovky.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků