Pokud máte dost peněz, Ferrari vám postaví jediné auto na světě. Třeba takové

Když máte dostat finančních prostředků, nic není nemožné. Ani to, že vám Ferrari postaví jediný vůz na světě. A tak se zrodil i model SP38.

Italský výrobce sportovních automobilů odhalil svůj nejnovější přírůstek zákaznického programu One-Off. Kousek s názvem SP38 stojí na základech modelu 488 GTB a objednal si jej jeden z nejváženějších zákazníků společnosti Ferrari.

Ferrari 488 Pista oficiálně: Na stovce je za 2,85 sekundy!

Ferrari 488 Pista oficiálně: Na stovce je za 2,85 sekundy!

Nový majitel již klíčky od vozu obdržel na trati Fiorano. Samozřejmě hned po oficiálním předání si nemohl nechat ujít možnost provětrat automobil přímo na tomto okruhu. Veřejnosti chce automobilka jediný kousek na světě předvést již v sobotu 26. května během Concorso d’Eleganza Villa d’Este.

Závodní Ferrari ze 70. let jde do aukce. Existuje jen 14 kusů, stát bude miliony

Závodní Ferrari ze 70. let jde do aukce. Existuje jen 14 kusů, stát bude miliony

O design vozu se postaralo Ferrari Design Center. Odrážet má vizi zákazníka, který je nadšenec s velkou vášní pro závodění. Ferrari vůz popisuje jako nádherné superauto, které ztělesňuje krásu silničních vozů italské automobilky. Inspirací bylo božské F40!

Ferrari 488 GTB posílilo na 900 koní a dostalo hromadu karbonu

Ferrari 488 GTB posílilo na 900 koní a dostalo hromadu karbonu

Při bližším pohledu na přední část si rozhodně všimnete netradiční světlomety, které byly vytvořeny speciálně pro SP38. Denní světla byla přemístěna na nárazník, aby umožnila vytvořit tvar extrémně tenkých světlometů. Bohužel nám zatím italská automobilka neposkytla pohled do interiéru. Ten má být podle informací na míru přizpůsoben majiteli. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků