Ferrari si ponechá atmosférický motor V12, dokud to bude možné

17 komentářů

sokar
29. března • 15:17

A proč se teda museli zbavit atmosfréry z 458 a do 488 dát turbo a snížít objem ? Neví někdo kolik je sankce za nadlimitní COčko ?

Antiautomat
27. března • 16:05

musia, pretoze bruselski ekouradnici sa im v inom vozit nebudu.

Zelí
27. března • 15:07

Už jsou docela trpní. Nikdo jim dvanáctiválce nezakazuje.

jednabedna
27. března • 17:12

Přímo ne. Jen se kasíruje eurovýpalné.

Ludek_II
28. března • 10:41

Kdo chce opici, musí mít na banány.

lethal924
29. března • 13:14

nejsmutnejsi na tom je, ze opici (90% aut na dnesnich silnicich, kde vyrobci osekali vse co mohli aby to prodali za vyhodnou cenu a este vydelali, v nablyskanem kabatku s cudlitky vsemoznych funkci aby se to lepe prodavalo a zakaznik mel pocit vyssi tridy... nezapomenme na megakufr aby s sebou clovek mohl vozit denne po meste 4 kubiky vzduchu) ma dnes kazdy i pres to ze na banany nema, kdezto poradny kus auta ktery dava trochu smysl lidi nechcou, protoze to holt neumi vsechno a tak postupne mizi a brzy uz nebudou...

jednabedna
28. března • 12:20

V tom není problém. P/roblém je v tom, že ti pomalu opici neprodají ani když na ty banány máš. Viz motory MB, BMW a Audi.

Zelí
28. března • 15:37

Audi se svého pětilitrového desetiválce nevzdává a ani to nevytrubuje do světa.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jednabedna
28. března • 20:37

R8 a A8 jsou výjimkou. Podívej se na motorové zoufalství nové Q7, GL, ML.......

Zelí
30. března • 8:42

Q7,GL,M to nejsou auta. To sem nepleť. To jsou traktoroidní zrůdy. Do nich je pořádného motoru škoda.:-D

jednabedna
28. března • 20:44

o XC90 raději ani nemluvě... Ale ta neměla motor nikdy.

David
30. března • 9:44

A co Yamaha V8 4,4 to je dobrý motor. V Austrálii ho Volvo používá dodnes.

cert
27. března • 13:36

Ja som za aby v EU boli legalne jedine 1-valcove dieslove motory s 1 az 3 turbami.Podla EU uradnika to musi stacit kazdemu a nejake Ferrari do toho nema co kecat.

a
27. března • 23:52

Vy si tady z toho děláte srandu, ale počkejte za 10 let :D

cert
28. března • 7:23

Dufam, ze to necital EU uradnik. ;-)

Urednik
27. března • 10:23

Stacil by motor z oktavky a doplnit to trema turbama, aspon by se tam pak veslo i zavazadlo a mozna i mensi kocarek.

Tom
27. března • 13:11

Ferrari nepotřebuje žádný motor, EU už prý chystá zákaz červených aut na silnicích, také zelených a oranžových. Vše kvůli bezpečnosti, na světelných křižovatkách to prý pak není dostatečně přehledné ;-)

Doporučujeme

Články odjinud