Ferrari se na českém trhu daří. Do konce roku předá 40 automobilů

Ferrari se na českém trhu daří. Do konce roku předá 40 automobilů

O čelních příčkách v prodejích na českém trhu se píše každou chvíli, ale dobře si u nás nevede jen Škoda nebo Hyundai. Na poměry luxusních vozů se daří také automobilkám Ferrari a Maserati. Do konce letošního roku má český importér v plánu předat celkem 40 exemplářů Ferrari a 65 vozů Maserati.

Unikátní Maserati Boomerang se o víkendu prodalo za 89 milionů

Unikátní Maserati Boomerang se o víkendu prodalo za 89 milionů

Kromě klasických prodejů je důvodem zvýšeného zájmu také uvedení operativního leasingu. I po něm můžete sáhnout v případě, že vás lákají tyto luxusní italské značky. Na Maserati budete potřebovat každý měsíc minimálně 28 tisíc korun, za nejlevnější Ferrari dostupné v rámci operativního leasingu pak zaplatíte 63 tisíc korun měsíčně.

Operativní leasing je hit poslední doby. Přidalo se i Maserati!

Operativní leasing je hit poslední doby. Přidalo se i Maserati!

Za období leden až září tak bylo letos předáno už více než dvacet Ferrari, zatímco minulý rok to bylo pouze osmnáct. Ještě větší rozdíl ovšem eviduje Maserati, kde bylo za stejný časový úsek letos prodáno 43 exemplářů, zatímco loni se prodalo pouze 29 kusů.

Scuderia Praha coby český importér už prodává také nové 488 GTB a 488 Spider. Minimálně šest kusů dostanou čeští zákazníci ještě letos, na příští rok je už objednáno dalších devět exemplářů. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků