Ferrari se na českém trhu daří. Do konce roku předá 40 automobilů

Ferrari se na českém trhu daří. Do konce roku předá 40 automobilů

O čelních příčkách v prodejích na českém trhu se píše každou chvíli, ale dobře si u nás nevede jen Škoda nebo Hyundai. Na poměry luxusních vozů se daří také automobilkám Ferrari a Maserati. Do konce letošního roku má český importér v plánu předat celkem 40 exemplářů Ferrari a 65 vozů Maserati.

Unikátní Maserati Boomerang se o víkendu prodalo za 89 milionů

Unikátní Maserati Boomerang se o víkendu prodalo za 89 milionů

Kromě klasických prodejů je důvodem zvýšeného zájmu také uvedení operativního leasingu. I po něm můžete sáhnout v případě, že vás lákají tyto luxusní italské značky. Na Maserati budete potřebovat každý měsíc minimálně 28 tisíc korun, za nejlevnější Ferrari dostupné v rámci operativního leasingu pak zaplatíte 63 tisíc korun měsíčně.

Operativní leasing je hit poslední doby. Přidalo se i Maserati!

Operativní leasing je hit poslední doby. Přidalo se i Maserati!

Za období leden až září tak bylo letos předáno už více než dvacet Ferrari, zatímco minulý rok to bylo pouze osmnáct. Ještě větší rozdíl ovšem eviduje Maserati, kde bylo za stejný časový úsek letos prodáno 43 exemplářů, zatímco loni se prodalo pouze 29 kusů.

Scuderia Praha coby český importér už prodává také nové 488 GTB a 488 Spider. Minimálně šest kusů dostanou čeští zákazníci ještě letos, na příští rok je už objednáno dalších devět exemplářů. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 43 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků