Stačí lehká masáž zevnějšku i svalů a krásné italské kabrio vypadá ještě o kus lépe. Vnitřek si můžete navrhnout dle svého vkusu
Možná se tomu říká dospívání – němečtí ladiči Novitec mají za sebou hezkou řádku divokých úprav sportovních aut, ale zdá se, že v posledních letech chápou, že ne každý ocení rychlé auto s osmi výfuky, velkými křídly a oranžovým lakem. Jejich nová sada pro Ferrari Roma Spider je proto velmi decentní, jak by se slušelo na první vůz italské značky s látkovou střechou a motorem vpředu po více než půlstoletí po premiéře 365 GTS4. Součástí sady exteriérových úprav je nové (funkční) přední lízátko, přední mřížka včetně panelů směřujícím k světlometům, prahy, odtrhová hrana vzadu a difuzor – to vše z uhlíkových vláken.
Dále ke svému kabrioletu můžete dostat kola NF 11 od amerického výrobce Vossen přímo dle specifikací zákazníka z hlediska barvy – vpředu s pneu 255/30 ZR21, vzadu 315/25 ZR22. Na tyto rozměry je naladěno specifické snížení o zhruba 35 milimetrů, nastavené aby fungovalo i s továrním systémem odpružení MagnaRide, umožňujícím zvýšení přídě při přejezdu zpomalovacích prahů. S ním je možné přidat na předku až čtyři centimetry, což zákazníci mohou ocenit i v patrových garážích.
Dvakrát přeplňovaný osmiválec F154 BH o objemu 3,9 litru umí ladiči Novitec popohnat k vyšším výkonům skrze modul N-Tronic s vlastními mapami pro vstřikování, plnicí tlak a zapalování. V maximální možné konfiguraci jde o 518 kW při 7400 ot./min. a točivý moment 882 Nm od 3750 otáček. Roma Spider pak zrychlí na 100 km/h za 3,2 sekundy a maximální rychlost činí přes 325 km/h – původně 3,4 s a 320 km/h. Vnitřek si pak zákazník může navrhnout s čalouněním z Alcantary přesně podle svého vkusu.