Ferrari: rezolutní ne SUV a šesti válcům

Šéf italské automobilky Ferrari konečně oficiálně řekl, co od automobilky lze a nelze v nejbližších letech očekávat. Spekulace, které se poslední měsíce šířily světem, tím výrazně utrpěly, ale na druhou stranu je třeba říci, že Ferrari nepropadlo komerci jako mnozí jeho konkurenti a zůstane u toho, v čem je skvělé a čím si získalo své jméno.

Ve výrobním programu se tak s určitostí neobjeví žádný vůz kategorie SUV a ani nic podobného. Byly zde sice plány, které o této možnosti hovořily, hlavně s ohledem na prodejní úspěchy Porsche Cayenne, ale pro ziskovou automobilku je důležitější držet se tradičních hodnot a nekazit si své jméno nějakým neadekvátním modelem.

Potvrzena byla také informace, že Ferrari nepočítá s žádným modelem, který by měl méně než osm válců. Tím v podstatě definitivně vyloučil příchod nástupce slavného modelu Dino, protože šest válců pod kapotou prostě nebude.

Na druhou stranu otevřel otázku SUV sesterské automobilky Maserati. Tato automobilka představila studii svého SUV již v roce 2003 s názvem Kubang a právě tento model by měl posloužit k sériové výrobě. Kdy s tak ovšem stane nelze říci.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků