Ferrari prorazilo Čínskou zeď

10 komentářů

Cyril Hue
11. září • 16:29

Nic proti Ferrari, ale me se nikdy moc nelibilo a mota se kolem nej takova divna particka indiviudi a to nejen u nas jako ten co se potil v kozichu ale ve svete spis pritahuje vexlacke typy. Pri pomeru cena/uzitna hodnota tahle znacka dost propada jsou furt v servisu. Myslim ze si clovek uzije vetsi srandu s Porsche i kdyz taky nejsem nadsenej z toho co ted delaji zlata 80leta..

vedeni
11. září • 22:39

Ferrari si prece zaklada na tom, ze svoje modely neprodava kazdymu, kdo na to ma prachy. Kdo chtel Enzo, tak se krome bezvadnyho profilu musel prokazat tim, ze vlastni(l) Ferrari F50. Ale ani 360 by neprodali treba majiteli bordelu. Samozrejme, druha vec je, ze k tomu muzou pochybny existence prijit pres nekoho jinho nebo ja nevim jak. Ale vekslaci maj spis mercedesy, vcetne AMG...

dodo
11. září • 11:20

chodte sa pozriet do ciny a potom mi date za pravdu ze za par rokov europania a americania budu chodit na bycikloch a cinania na autach. Oni nemaju problem aj ked ropa bude stat 200 USD/barel. O ich mentalite a filozofii najviac vypovie fakt ze oni nepoznaju preklad slova ucit sa, u nich je totozne z prekladom slova kopirovat. Oni nemali problem kupit JAWU ked bola na vrchole okopirovat ju a vylepsovat.
My sa tu vysmievame z lacnych cinskych tovarov na blsakoch, no neuvedomujeme si ze i ked si kupime predrazene vyrobky ci ADIDAS, STIHL, SONY velka cast je made in CHINA.
Ako v jednom filme povedal jeden kozmonaut ruska technika, americka technika to je jedno, aj tak ju vyrobili v Cine.
Ja nestrasim, len konstatujem fakty.

Cinania dovezu 5 - 6 Ferrari a o mesiac ich tam budu jazdit mraky a o 5 rokov ich budu dovazat do Talianska.

Koba
11. září • 12:50

neviem ci je to tak celkom pravda. ono, okopirovat dizajn je jedna vec, ale druha vec je okopirovat technologiu vyroby... kazda vacsia firma, aj ferrari, ma nejake svoje patenty technologii, ktore pouzivaju pri vyrobe a ktore vyrazne zvysuju kvalitu daneho vyrobku.. a akokolvek sa budu cinania snazit, tak tu technologiu proste neokopiruju a vzdy tu bude rozdiel medzi tym PRAVYM ferrari a "pravym" ferari z ciny..
ozaj, v Armagedone to bolo asi takto: ruske komponenty, americke komponenty, vsetko z taiwanu  buuum...

War
11. září • 12:42

Čiňani mají limit spotřeby benzínu na dovážená auta...

dodo
11. září • 19:45

v japonsku je omedzenie vykonu na max 190 PS a predava sa tam Skyline, Supra atd. v TP maju napisany spravny vykon.
A myslis si ze v Cine s tym budu mat problem obist?

dmx
11. září • 21:05

nie 280?

dodo
11. září • 21:51

asi ano, nepamatam sa presne, viem ze je to smiesne cislo ktore sa nedodrziava.Ci umyselne, alebo nie to je diskutabilne.
Neviem kde som cital ze testovali 180 ps Audi motory na brzde a asi len dva boli 180 ps a ostatne mali z tovarne vacsi vykon a niektore podstatne. Technologicky nieje mozne garantovat vykon motoru. U audi naredpokladam vedome znizovanie "papieroveho" vykonu.

Murphy
11. září • 10:56

Hm, čínští soudruzi dostávají chuť na imperialistické luxusní zboží...

Mr-Tuner
11. září • 9:03

aaa, kooukam ze takujou u Shellky

Doporučujeme

Články odjinud