Ferrari pro chudé v roce 2019: Motor V6 biturbo a cenovka 4,5 milionu

Ferrari pro chudé v roce 2019: Motor V6 biturbo a cenovka 4,5 milionu

Pokud trpíte syndromem chudého milionáře, tedy máte sice dost peněz, ale ne tolik, abyste mohli rozhazovat za supersporty, jak se vám zamane, máme pro vás dobrou zprávu. Ferrari skutečně přijde do roku 2019 se svým nejlevnějším modelem.

Ferrari si ponechá atmosférický motor V12, dokud to bude možné

Ferrari si ponechá atmosférický motor V12, dokud to bude možné

Tvrdí to stránky Carbuzz, které citují twitterový účet redaktora magazínu Motor Trend Jonny Liebermana. Ten hovořil se zástupci koncernu FCA (Fiat-Chrysler Automobiles) a ti mu potvrdili, že Ferrari skutečně vyvíjí auto, které se zařadí pod model California. Bude slabší a také levnější, vlastně to bude nejlevnější model Ferrari v nabídce.

Automobilka Ferrari připravuje pro tento model nový šestiválec se dvěma turbodmychadly. Ten by měl mít zdvihový objem 2,9 litru a výkon okolo 500 koňských sil. Stejný motor se dostane i do modelu California, ale v kupé-kabrioletu bude mít vyšší výkon.

Ferrari 488 GTB je osmiválcový nástupce 458 Italia se dvěma turby

Ferrari 488 GTB je osmiválcový nástupce 458 Italia se dvěma turby

Zajímavé je, že levné Ferrari, jehož cenovka bude odhadem o asi půl milionu nižší než v případě modelu California, dostane i tradiční manuální převodovku. Šéf FCA Sergio Marchionne už jednou prohlásil, že model Ferrari přímo konkurující Porsche 911 Turbo by mu dával smysl. Navíc do této kategorie nyní míří i Mercedes AMG GT.

Ferrari se ale nechce stát masovým výrobcem, i když oznámilo navýšení produkce na 10 000 aut za rok. Je možné, že právě velkosériová produkce spadne na základní model s šestiválcem a ostatní vozy Ferrari se stanou exkluzivnějšími a bude jich méně. Značka je například pověstná tím, že si zákazníky svých vrcholných modelů vybírá.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky