Ferrari pro chudé v roce 2019: Motor V6 biturbo a cenovka 4,5 milionu

Ferrari pro chudé v roce 2019: Motor V6 biturbo a cenovka 4,5 milionu

Pokud trpíte syndromem chudého milionáře, tedy máte sice dost peněz, ale ne tolik, abyste mohli rozhazovat za supersporty, jak se vám zamane, máme pro vás dobrou zprávu. Ferrari skutečně přijde do roku 2019 se svým nejlevnějším modelem.

Ferrari si ponechá atmosférický motor V12, dokud to bude možné

Ferrari si ponechá atmosférický motor V12, dokud to bude možné

Tvrdí to stránky Carbuzz, které citují twitterový účet redaktora magazínu Motor Trend Jonny Liebermana. Ten hovořil se zástupci koncernu FCA (Fiat-Chrysler Automobiles) a ti mu potvrdili, že Ferrari skutečně vyvíjí auto, které se zařadí pod model California. Bude slabší a také levnější, vlastně to bude nejlevnější model Ferrari v nabídce.

Automobilka Ferrari připravuje pro tento model nový šestiválec se dvěma turbodmychadly. Ten by měl mít zdvihový objem 2,9 litru a výkon okolo 500 koňských sil. Stejný motor se dostane i do modelu California, ale v kupé-kabrioletu bude mít vyšší výkon.

Ferrari 488 GTB je osmiválcový nástupce 458 Italia se dvěma turby

Ferrari 488 GTB je osmiválcový nástupce 458 Italia se dvěma turby

Zajímavé je, že levné Ferrari, jehož cenovka bude odhadem o asi půl milionu nižší než v případě modelu California, dostane i tradiční manuální převodovku. Šéf FCA Sergio Marchionne už jednou prohlásil, že model Ferrari přímo konkurující Porsche 911 Turbo by mu dával smysl. Navíc do této kategorie nyní míří i Mercedes AMG GT.

Ferrari se ale nechce stát masovým výrobcem, i když oznámilo navýšení produkce na 10 000 aut za rok. Je možné, že právě velkosériová produkce spadne na základní model s šestiválcem a ostatní vozy Ferrari se stanou exkluzivnějšími a bude jich méně. Značka je například pověstná tím, že si zákazníky svých vrcholných modelů vybírá.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků