Ferrari příští rok vyrobí přes 9000 aut. Metu 10.000 zdolá i díky SUV

Nové plány by měla slavná italská značka představit hned v lednu příštího roku.

Během příštího roku značka Ferrari s největší pravděpodobností překoná hranici 9000 aut vyrobených během jednoho roku. Tu osmitisícovou se jí podařilo prolomit již v roce 2016. Agentuře Bloomberg to potvrdily zdroje z automobilky, které si ovšem nepřály být jmenovány.

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika

Ferrari se v současné době velmi daří i po finanční stránce. Například hodnota firmy se dostala už na více než dvacet miliard dolarů. Zisk pomáhají navyšovat jak "dostupné" modely typu California a Portofino, tak velmi limitované série vozů.

Další úspěch, ta to zejména po finanční stránce, by měl značce přinést chystaný crossover. Ten posune roční výrobu k další metě, což je 10.000 kusů. Předpokládá se, že i díky tomu se roční zisk v roce 2022 zdvojnásobí na více než dvě miliardy dolarů.

Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

Ferrari se bude měnit i po technické stránce. Nastává totiž éra hybridizace. Určitá forma elektropohonu se dostane i do vysoce výkonných vozů. Například na příští rok chystané 488 GTO má mít ve svých útrobách kromě zážehového osmiválce také systém KERS odvozený od zařízení používaného ve Formuli 1.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků