Ferrari příští rok vyrobí přes 9000 aut. Metu 10.000 zdolá i díky SUV

Nové plány by měla slavná italská značka představit hned v lednu příštího roku.

Během příštího roku značka Ferrari s největší pravděpodobností překoná hranici 9000 aut vyrobených během jednoho roku. Tu osmitisícovou se jí podařilo prolomit již v roce 2016. Agentuře Bloomberg to potvrdily zdroje z automobilky, které si ovšem nepřály být jmenovány.

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika

Ferrari se v současné době velmi daří i po finanční stránce. Například hodnota firmy se dostala už na více než dvacet miliard dolarů. Zisk pomáhají navyšovat jak "dostupné" modely typu California a Portofino, tak velmi limitované série vozů.

Další úspěch, ta to zejména po finanční stránce, by měl značce přinést chystaný crossover. Ten posune roční výrobu k další metě, což je 10.000 kusů. Předpokládá se, že i díky tomu se roční zisk v roce 2022 zdvojnásobí na více než dvě miliardy dolarů.

Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

Ferrari se bude měnit i po technické stránce. Nastává totiž éra hybridizace. Určitá forma elektropohonu se dostane i do vysoce výkonných vozů. Například na příští rok chystané 488 GTO má mít ve svých útrobách kromě zážehového osmiválce také systém KERS odvozený od zařízení používaného ve Formuli 1.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků