Ferrari připravuje svůj vlastní "Haldex"

9 komentářů

tuky
20. října • 15:14

4x4 co nefunguje...a ani nie je schopny fungovat ked ho bude treba....to hadam seste horsie ako "genialny" X-drive

brasci
20. října • 22:06

no mne to skor pride ako taka nadstavba alebo nahrada (no nazvyme si to ako chceme) za ASR... proste len pre lepsi prenos sil pri rozjazde... ono ferrari ani nie je auto urcene do hôr na lyžovačku takže by som to nevidel ako zle riesenie

Radek Ondrášík
20. října • 22:43

Jedna náprava s protikluzem nikdy nepřenese tolik co dvě nápravy.

brasci
21. října • 7:51

ja viem ved v tom duchu som to pisal... ze je to lepsie riesenie ako prenasat vykon len cez zadok za pomoci ASR

SkylineGT-R
20. října • 22:40

Nie je to podla mna az taka hlupost. Myslim ze by stacilo keby sa to spinalo pri plnom plyne ale len do nejakych povedzme 100 km/h (na vode prip. viac) ked este by mohli zadne hrabat a este by sa to mohlo zapinat v zatackach pri urcitom uhle smyku zadnych kolies. Ale aj v extremoch max 40 - 45 % vykonu na predok!!! Keby to fungovalo ako v Skyline GT-R to bz bolo super...

brasci
21. října • 7:52

no ved ani podla mna to nie je hlupost... vidim to podobne

Radek Ondrášík
20. října • 15:25

Myslím, že ten systém nemá suplovat žádný náhon 4x4, pouze bude pomáhat s přenosem výkonu, tedy při plném plynu, kdy kola hrabou, tak na pár sekund, než zadní náhon získa takci pomůže i předek. Díky tomu nárůst váhy bude minimální, na druhou stranu díky slabé konstrukci to nevydrží přenášet poměrně velké výkony dlouhodobě.

tuky
20. října • 18:28

To ma napadlo [koniec koncov 4x4 je vyhodne len pri rozjazde a v zakrutach]; avsak najvacsia sila sa prenasa prave pri rozjazde => subtilne cast sa mozu velmy rychlo optrebovat + ked to nebude schopne preniest dostatok sily cez predne kolesa, potom to bure rovnako zbytocne ako X-drive u BMW. K tej hmotnosti - uzsetrit par kili sa da pomerne jednoducho, takze s hmotnostou tam nebude problem - problem vidim v nutnosti dat niekam [asi do bloku motoru/olejovej vane ako ma MB] diferencial + budu musiet prerobit predne zavesy.
 
Lamborghini ma predsalen 4x4 ktore spaja vyhody 4x2 a 4x4. A uprimne povedane, tie studie 2+2 od Lamba su podstatne krajsie a vykonnejsie ako je Ferrari 612 [ktoreho som fanusik]. 575 je tiez horsia ako Murcielago. F430 je vdaka ESP ohladuplnejsia k soferovi, ale Gallardo ma viac gripu. A koniec koncov aj obycajne Porsche 911 Turbo ma 4x4 aby sa s tym vobec dalo jazdit. [nemam rad porsche, a obzvlast umiestnenie motora v 911]
 
Ja len tak, ze za tie nekrestanske peniaze co za to bude Ferrari pytat, sa to urcite neoplati [apon nie 1. generacia toho pohonu (vid. Haldex, a F1 prevodovky)]

LeonardoCupranek
20. října • 20:44

1) At rovnou udelaj hybridni feraco a dopredu daj elektormotory
2) Podle me je ten krok relativne rozumny. Feraco si nekupujou jen profesionalni zavodnici, ale take snobove, tatkove od rodin, Leosove Maresove, atd... A po zkusenostech z Nissanu 350Z, kde se clovek musi PERMANENTNE soustredit, aby ho zadek nepredjel, si dovedu zive predstavit, jak narocne musi byt uridit silnejsiho splaseneho kone. Je to proste vstricny krok k tem, kteri chteji jezdit ve feracu, ale nechteji se permanentne soustredit na ridicsky vykon.
Konzervativci z toho nadseni nebudou, ale nikdo je nenuti si to do sveho auta davat.

Doporučujeme

Články odjinud