Ferrari připravuje svůj vlastní "Haldex"

tuky  |  20. 10. 2005 15:14

4x4 co nefunguje...a ani nie je schopny fungovat ked ho bude treba....to hadam seste horsie ako "genialny" X-drive

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  20. 10. 2005 15:25

Myslím, že ten systém nemá suplovat žádný náhon 4x4, pouze bude pomáhat s přenosem výkonu, tedy při plném plynu, kdy kola hrabou, tak na pár sekund, než zadní náhon získa takci pomůže i předek. Díky tomu nárůst váhy bude minimální, na druhou stranu díky slabé konstrukci to nevydrží přenášet poměrně velké výkony dlouhodobě.

Odpovědět  |   | 
tuky  |  20. 10. 2005 18:28

To ma napadlo [koniec koncov 4x4 je vyhodne len pri rozjazde a v zakrutach]; avsak najvacsia sila sa prenasa prave pri rozjazde => subtilne cast sa mozu velmy rychlo optrebovat + ked to nebude schopne preniest dostatok sily cez predne kolesa, potom to bure rovnako zbytocne ako X-drive u BMW. K tej hmotnosti - uzsetrit par kili sa da pomerne jednoducho, takze s hmotnostou tam nebude problem - problem vidim v nutnosti dat niekam [asi do bloku motoru/olejovej vane ako ma MB] diferencial + budu musiet prerobit predne zavesy.
 
Lamborghini ma predsalen 4x4 ktore spaja vyhody 4x2 a 4x4. A uprimne povedane, tie studie 2+2 od Lamba su podstatne krajsie a vykonnejsie ako je Ferrari 612 [ktoreho som fanusik]. 575 je tiez horsia ako Murcielago. F430 je vdaka ESP ohladuplnejsia k soferovi, ale Gallardo ma viac gripu. A koniec koncov aj obycajne Porsche 911 Turbo ma 4x4 aby sa s tym vobec dalo jazdit. [nemam rad porsche, a obzvlast umiestnenie motora v 911]
 
Ja len tak, ze za tie nekrestanske peniaze co za to bude Ferrari pytat, sa to urcite neoplati [apon nie 1. generacia toho pohonu (vid. Haldex, a F1 prevodovky)]

Odpovědět  |   | 
LeonardoCupranek  |  20. 10. 2005 20:44

1) At rovnou udelaj hybridni feraco a dopredu daj elektormotory
2) Podle me je ten krok relativne rozumny. Feraco si nekupujou jen profesionalni zavodnici, ale take snobove, tatkove od rodin, Leosove Maresove, atd... A po zkusenostech z Nissanu 350Z, kde se clovek musi PERMANENTNE soustredit, aby ho zadek nepredjel, si dovedu zive predstavit, jak narocne musi byt uridit silnejsiho splaseneho kone. Je to proste vstricny krok k tem, kteri chteji jezdit ve feracu, ale nechteji se permanentne soustredit na ridicsky vykon.
Konzervativci z toho nadseni nebudou, ale nikdo je nenuti si to do sveho auta davat.

Odpovědět  |   | 
brasci  |  20. 10. 2005 22:06

no mne to skor pride ako taka nadstavba alebo nahrada (no nazvyme si to ako chceme) za ASR... proste len pre lepsi prenos sil pri rozjazde... ono ferrari ani nie je auto urcene do hôr na lyžovačku takže by som to nevidel ako zle riesenie

Odpovědět  |   | 
SkylineGT-R  |  20. 10. 2005 22:40

Nie je to podla mna az taka hlupost. Myslim ze by stacilo keby sa to spinalo pri plnom plyne ale len do nejakych povedzme 100 km/h (na vode prip. viac) ked este by mohli zadne hrabat a este by sa to mohlo zapinat v zatackach pri urcitom uhle smyku zadnych kolies. Ale aj v extremoch max 40 - 45 % vykonu na predok!!! Keby to fungovalo ako v Skyline GT-R to bz bolo super...

Odpovědět  |   | 
brasci  |  21. 10. 2005 07:52

no ved ani podla mna to nie je hlupost... vidim to podobne

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  20. 10. 2005 22:43

Jedna náprava s protikluzem nikdy nepřenese tolik co dvě nápravy.

Odpovědět  |   | 
brasci  |  21. 10. 2005 07:51

ja viem ved v tom duchu som to pisal... ze je to lepsie riesenie ako prenasat vykon len cez zadok za pomoci ASR

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A