Ferrari připravuje svůj vlastní "Haldex"

Dalo by se říct, že se svět asi zbláznil. Jeden z nejproslulejších výrobců sportovních a supersportovních vozů, automobilka Ferrari, proslulá klasickou koncepcí s náhonem na zadní kola, hodlá příjít na trh s modely, které budou vybaveny náhonem na všechna kola. Nepůjde však o nic tradičního a nepůjde také ani o trvalý náhon jaký můžeme najít např. u konkurenčního Lamborghini. Ferrari vyvíjí systém, který hodlá nabídnou v modelech 612 Scaglietii a v nástupci Maranella. Náhon na všechna kola bude stabilně distribuovat výkon pouze na zadní kola s tím, že v případě prokluzu se připojí i přední náprava, ovšem maximálně na 20-30 sekund. Celý systém je dle vyjádření daleko jednodušší a kompaktnější, než tradiční náhony a proto také bude k dispozici pouze časově omezený přenos výkonu na přední nápravu. Diferenciály a viskozní spojky by se totiž při delším použití přehřály.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků