Ferrari Portofino dostalo po třech letech na trhu zcela novou verzi M, která si právě odbyla svou online prezentaci. Největší novinkou v útrobách vylepšeného roadsteru je nový dvouspojkový osmistupňový automat, který má podle Ferrari lepší odezvu a umí lépe pracovat s točivým momentem. Zdroj: Ferrari

Ferrari Portofino dostalo po třech letech na trhu zcela novou verzi M, která si právě odbyla svou online prezentaci. Největší novinkou v útrobách vylepšeného roadsteru je nový dvouspojkový osmistupňový automat, který má podle Ferrari lepší odezvu a umí lépe pracovat s točivým momentem. | Zdroj: Ferrari

Nové Portofino M (Modificata) vymačkalo z osmiválcového motoru o objemu 3,9 litru o 20 koní více. Výsledná hodnota tak dělá 456 kW (620 koní). Jak je vidět, pohonné ústrojí vylepšeného kabrioletu si to sem namířílo přímo z nového  grand toureru Roma , se kterým vůz sdílí základy. Nové je pak i výfukové potrubí pro lepší zvuk. Zdroj: Ferrari

Nové Portofino M (Modificata) vymačkalo z osmiválcového motoru o objemu 3,9 litru o 20 koní více. Výsledná hodnota tak dělá 456 kW (620 koní). Jak je vidět, pohonné ústrojí vylepšeného kabrioletu si to sem namířílo přímo z nového grand toureru Roma, se kterým vůz sdílí základy. Nové je pak i výfukové potrubí pro lepší zvuk. | Zdroj: Ferrari

Z 0 na 100 km/h akceleruje vůz za 3,45 sekundy a na dvoustovku se dostane za 9,8 sekundy. Maximální rychlost 325 km/h zůstala stejná. Po stránce designu se toho moc nezměnilo. Konstruktéři se zaměřili výhradně na přední část vozu, která má nyní agresivnější výraz. Třeba v předním nárazníku najdete větší nasávací otvory. Zdroj: Ferrari

Z 0 na 100 km/h akceleruje vůz za 3,45 sekundy a na dvoustovku se dostane za 9,8 sekundy. Maximální rychlost 325 km/h zůstala stejná. Po stránce designu se toho moc nezměnilo. Konstruktéři se zaměřili výhradně na přední část vozu, která má nyní agresivnější výraz. Třeba v předním nárazníku najdete větší nasávací otvory. | Zdroj: Ferrari

Uvnitř se ladily v podstatě jen detaily. Najdete tu pár novinek v oblasti výbavy a nové jízdní režimy. Nejzajímavější je určitě nové nastavení Race, které připraví vůz na řezání zatáček. Nové Ferrari Portofino M dorazí k zákazníkům v polovině příštího roku. Jeden kousek vyjde v přepočtu na 5.560.000 Kč. Zdroj: Ferrari

Uvnitř se ladily v podstatě jen detaily. Najdete tu pár novinek v oblasti výbavy a nové jízdní režimy. Nejzajímavější je určitě nové nastavení Race, které připraví vůz na řezání zatáček. Nové Ferrari Portofino M dorazí k zákazníkům v polovině příštího roku. Jeden kousek vyjde v přepočtu na 5.560.000 Kč. | Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

Nové Portofino M (Modificata) vymačkalo z osmiválcového motoru o objemu 3,9 litru o 20 koní více. Výsledná hodnota tak dělá 456 kW (620 koní). Jak je vidět, pohonné ústrojí vylepšeného kabrioletu si to sem namířílo přímo z nového  grand toureru Roma , se kterým vůz sdílí základy. Nové je pak i výfukové potrubí pro lepší zvuk. Zdroj: Ferrari
Z 0 na 100 km/h akceleruje vůz za 3,45 sekundy a na dvoustovku se dostane za 9,8 sekundy. Maximální rychlost 325 km/h zůstala stejná. Po stránce designu se toho moc nezměnilo. Konstruktéři se zaměřili výhradně na přední část vozu, která má nyní agresivnější výraz. Třeba v předním nárazníku najdete větší nasávací otvory. Zdroj: Ferrari
Uvnitř se ladily v podstatě jen detaily. Najdete tu pár novinek v oblasti výbavy a nové jízdní režimy. Nejzajímavější je určitě nové nastavení Race, které připraví vůz na řezání zatáček. Nové Ferrari Portofino M dorazí k zákazníkům v polovině příštího roku. Jeden kousek vyjde v přepočtu na 5.560.000 Kč. Zdroj: Ferrari
 Zdroj: Ferrari
8
Fotogalerie

Ferrari Portofino je teď o něco ostřejší. Více výkonu darovalo sličné GT Roma

Základní model automobilky Ferrari dostal více výkonu, novou převodovku a slibuje svým řidičům více zážitků za volantem.

Ferrari Portofino dostalo po třech letech na trhu zcela novou verzi M, která si právě odbyla svou online prezentaci. Největší novinkou v útrobách vylepšeného roadsteru je nový dvouspojkový osmistupňový automat, který má podle Ferrari lepší odezvu a umí lépe pracovat s točivým momentem.

Nové Portofino M (Modificata) vymačkalo z osmiválcového motoru o objemu 3,9 litru o 20 koní více. Výsledná hodnota tak dělá 456 kW (620 koní). Jak je vidět, pohonné ústrojí vylepšeného kabrioletu si to sem namířílo přímo z nového grand toureru Roma, se kterým vůz sdílí základy. Nové je pak i výfukové potrubí pro lepší zvuk.

Z 0 na 100 km/h akceleruje vůz za 3,45 sekundy a na dvoustovku se dostane za 9,8 sekundy. Maximální rychlost 325 km/h zůstala stejná. Po stránce designu se toho moc nezměnilo. Konstruktéři se zaměřili výhradně na přední část vozu, která má nyní agresivnější výraz. Třeba v předním nárazníku najdete větší nasávací otvory.

Uvnitř se také ladily v podstatě jen detaily. Najdete tu pár novinek v oblasti výbavy a nové jízdní režimy. Nejzajímavější je určitě nové nastavení Race, které připraví vůz na řezání zatáček. Nové Ferrari Portofino M dorazí k zákazníkům v polovině příštího roku. Jeden kousek vyjde v přepočtu na 5.560.000 Kč.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud