Ferrari otevřelo nový zábavní park na jihu Španělska

Za tematickým Ferrari zábavním parkem už nemusíte jezdit do Abú Dhabi, automobilka umožnila postavit další jen hodinu jižně od Barcelony.

Druhý tematický zábavní park Ferrari na světě byl již nějakou dobu ve výstavbě, ale teprve dnes dorazily skvělé zprávy. Oficiální otevření veřejnosti se uskutečnilo tento týden, když slavnostní stuhu přestřihl Enzův jediný žijící syn a současný vicepresident značky Piero Ferrari. Momentálně vlastní desetinu podílu ve firmě. 

Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Možná se ptáte proč park vznikl ve Španělsku a ne v Itálii? Jednoduše řečeno šlo o rozhodnutí majitelů licence. Automobilka pouze prodá práva, samotný zábavní park ji nepatří, a ani se nepodílí na jeho výstavbě. Volba Pyrenejského poloostrova bylo rozhodnutí vyloženě ekonomické, protože Španělé disponují volnými pozemky za nižší pořizovací cenu.

Ferrari Land, jak se park oficiálně jmenuje, je součástí obrovského zábavního komplexu Port Aventura v Tarragoně, asi hodinu jízdy od Barcelony. Největší zábavní park v jižní Evropě vyčlenil Ferrari Landu na 70 tisíc čtverečních metrů, na kterých vzniklo 11 hlavních atrakcí. Mezi těmi nevýznamnějšími ční červená horská dráha Red Froce (Rudá síla), která je označována za nejvyšší a s nejrychlejším vertikálním zrychlením v jižní Evropě. Vrchol se nachází ve výšce 112 metrů, odkud se rozjedete na maximální rychlost přesahující 160 km/h za pouhých 5 sekund!

Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Na své si přijdou jak děti, tak i rodiče. Pro starší milovníky aut se vzpínajícím se hřebcem ve znaku je připraveno také několik interaktivních a tematicky zaměřených galerií a výstav. 

Na fotografie ze slavnostního otevírání Ferrari Landu se podívejte v přiložené galerii pod článkem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků