Ferrari otevřelo nový zábavní park na jihu Španělska

Za tematickým Ferrari zábavním parkem už nemusíte jezdit do Abú Dhabi, automobilka umožnila postavit další jen hodinu jižně od Barcelony.

Druhý tematický zábavní park Ferrari na světě byl již nějakou dobu ve výstavbě, ale teprve dnes dorazily skvělé zprávy. Oficiální otevření veřejnosti se uskutečnilo tento týden, když slavnostní stuhu přestřihl Enzův jediný žijící syn a současný vicepresident značky Piero Ferrari. Momentálně vlastní desetinu podílu ve firmě. 

Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Možná se ptáte proč park vznikl ve Španělsku a ne v Itálii? Jednoduše řečeno šlo o rozhodnutí majitelů licence. Automobilka pouze prodá práva, samotný zábavní park ji nepatří, a ani se nepodílí na jeho výstavbě. Volba Pyrenejského poloostrova bylo rozhodnutí vyloženě ekonomické, protože Španělé disponují volnými pozemky za nižší pořizovací cenu.

Ferrari Land, jak se park oficiálně jmenuje, je součástí obrovského zábavního komplexu Port Aventura v Tarragoně, asi hodinu jízdy od Barcelony. Největší zábavní park v jižní Evropě vyčlenil Ferrari Landu na 70 tisíc čtverečních metrů, na kterých vzniklo 11 hlavních atrakcí. Mezi těmi nevýznamnějšími ční červená horská dráha Red Froce (Rudá síla), která je označována za nejvyšší a s nejrychlejším vertikálním zrychlením v jižní Evropě. Vrchol se nachází ve výšce 112 metrů, odkud se rozjedete na maximální rychlost přesahující 160 km/h za pouhých 5 sekund!

Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Na své si přijdou jak děti, tak i rodiče. Pro starší milovníky aut se vzpínajícím se hřebcem ve znaku je připraveno také několik interaktivních a tematicky zaměřených galerií a výstav. 

Na fotografie ze slavnostního otevírání Ferrari Landu se podívejte v přiložené galerii pod článkem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků