Ferrari otevřelo nový zábavní park na jihu Španělska

Za tematickým Ferrari zábavním parkem už nemusíte jezdit do Abú Dhabi, automobilka umožnila postavit další jen hodinu jižně od Barcelony.

Druhý tematický zábavní park Ferrari na světě byl již nějakou dobu ve výstavbě, ale teprve dnes dorazily skvělé zprávy. Oficiální otevření veřejnosti se uskutečnilo tento týden, když slavnostní stuhu přestřihl Enzův jediný žijící syn a současný vicepresident značky Piero Ferrari. Momentálně vlastní desetinu podílu ve firmě. 

Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Možná se ptáte proč park vznikl ve Španělsku a ne v Itálii? Jednoduše řečeno šlo o rozhodnutí majitelů licence. Automobilka pouze prodá práva, samotný zábavní park ji nepatří, a ani se nepodílí na jeho výstavbě. Volba Pyrenejského poloostrova bylo rozhodnutí vyloženě ekonomické, protože Španělé disponují volnými pozemky za nižší pořizovací cenu.

Ferrari Land, jak se park oficiálně jmenuje, je součástí obrovského zábavního komplexu Port Aventura v Tarragoně, asi hodinu jízdy od Barcelony. Největší zábavní park v jižní Evropě vyčlenil Ferrari Landu na 70 tisíc čtverečních metrů, na kterých vzniklo 11 hlavních atrakcí. Mezi těmi nevýznamnějšími ční červená horská dráha Red Froce (Rudá síla), která je označována za nejvyšší a s nejrychlejším vertikálním zrychlením v jižní Evropě. Vrchol se nachází ve výšce 112 metrů, odkud se rozjedete na maximální rychlost přesahující 160 km/h za pouhých 5 sekund!

Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Na své si přijdou jak děti, tak i rodiče. Pro starší milovníky aut se vzpínajícím se hřebcem ve znaku je připraveno také několik interaktivních a tematicky zaměřených galerií a výstav. 

Na fotografie ze slavnostního otevírání Ferrari Landu se podívejte v přiložené galerii pod článkem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků