Ferrari otevřelo nový zábavní park na jihu Španělska

Za tematickým Ferrari zábavním parkem už nemusíte jezdit do Abú Dhabi, automobilka umožnila postavit další jen hodinu jižně od Barcelony.

Druhý tematický zábavní park Ferrari na světě byl již nějakou dobu ve výstavbě, ale teprve dnes dorazily skvělé zprávy. Oficiální otevření veřejnosti se uskutečnilo tento týden, když slavnostní stuhu přestřihl Enzův jediný žijící syn a současný vicepresident značky Piero Ferrari. Momentálně vlastní desetinu podílu ve firmě. 

Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Ferrari vyřadilo růžovou barvu vozů. Nehodí se prý k značce

Možná se ptáte proč park vznikl ve Španělsku a ne v Itálii? Jednoduše řečeno šlo o rozhodnutí majitelů licence. Automobilka pouze prodá práva, samotný zábavní park ji nepatří, a ani se nepodílí na jeho výstavbě. Volba Pyrenejského poloostrova bylo rozhodnutí vyloženě ekonomické, protože Španělé disponují volnými pozemky za nižší pořizovací cenu.

Ferrari Land, jak se park oficiálně jmenuje, je součástí obrovského zábavního komplexu Port Aventura v Tarragoně, asi hodinu jízdy od Barcelony. Největší zábavní park v jižní Evropě vyčlenil Ferrari Landu na 70 tisíc čtverečních metrů, na kterých vzniklo 11 hlavních atrakcí. Mezi těmi nevýznamnějšími ční červená horská dráha Red Froce (Rudá síla), která je označována za nejvyšší a s nejrychlejším vertikálním zrychlením v jižní Evropě. Vrchol se nachází ve výšce 112 metrů, odkud se rozjedete na maximální rychlost přesahující 160 km/h za pouhých 5 sekund!

Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Na své si přijdou jak děti, tak i rodiče. Pro starší milovníky aut se vzpínajícím se hřebcem ve znaku je připraveno také několik interaktivních a tematicky zaměřených galerií a výstav. 

Na fotografie ze slavnostního otevírání Ferrari Landu se podívejte v přiložené galerii pod článkem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků