Ferrari se vstupem na burzu oznámilo, že kvůli obrovské poptávce z Číny a jiných rozbíhajících se trhů navýší produkci o zhruba 30 %, na 9000 aut ročně do roku 2019. Zároveň je 9000 aut ale strop, aby byla zachována exkluzivita. V současné době Ferrari vyrábí necelých 7000 aut ročně.
Ferrari se dlouhou dobu bránilo nárůstu produkce, protože se obávalo o pokles exkluzivního postavení. Omezená výroba zároveň pomáhala držet ceny ojetých Ferrari vysoko, což také přispívalo k výjimečnému postavení značky. Zatímco třeba ojeté Porsche si může koupit skoro každý, i ojeté základní modely Ferrari stojí pořád dost peněz.
Automobilka Ferrari si zřejmě také připravuje půdu pro nové modely. Jedním takovým má být duchovní nástupce Ferrari Dino s přeplňovaným šestiválcem, což má být nový základní a nejlevnější model značky. V přípravě je také modulární hliníková platforma pro budoucí modely, která pomůže zkrátit čas vývoje a ušetří ani ne náklady jako spíše výrobní kapacity.
Exkluzivní dvanáctiválcové modely nadále zůstanou vyhrazeny jen pro úzkou skupinu zákazníků. U Ferrari vždycky platilo, že vrcholné modely jste si museli zasloužit a ne jen přijít s penězi. Je to snad jediná automobilka na světě, která si může dovolit vybírat si své vlastní zákazníky.