Nyní se v RML Group staví jako silniční vůz RML SWB, což je pocta klasickému Ferrari 250 SWB (krátký rozvor) s vidlicovým dvanáctiválcem a cenovkou 36 milionů korun. Zdroj: RML Group

Nyní se v RML Group staví jako silniční vůz RML SWB, což je pocta klasickému Ferrari 250 SWB (krátký rozvor) s vidlicovým dvanáctiválcem a cenovkou 36 milionů korun. | Zdroj: RML Group

Ve zkratce - základem je Ferrari 550 Maranello, kapotáž je z karbonu a inspirovaná 250 Berlinettou, tlumiče jsou Öhlins, pneumatiky Pirelli P Zero. Zdroj: RML Group

Ve zkratce - základem je Ferrari 550 Maranello, kapotáž je z karbonu a inspirovaná 250 Berlinettou, tlumiče jsou Öhlins, pneumatiky Pirelli P Zero. | Zdroj: RML Group

Motor V12 dává vozu 492 koní a rozhýbe ho až na 300 km/h. Vznikne třicet kusů. Zdroj: RML Group

Motor V12 dává vozu 492 koní a rozhýbe ho až na 300 km/h. Vznikne třicet kusů. | Zdroj: RML Group

Vůz již existuje v nultém exempláři, který prošel náročným testováním. Zdroj: RML Group

Vůz již existuje v nultém exempláři, který prošel náročným testováním. | Zdroj: RML Group

Tohle totiž není žádný tuning, ale v podstatě zcela nové auto, které testy prostě musí projít. RML nás nyní informuje, že první tři z třiceti kusů se dokončují a chystají se k zákazníkům. Zdroj: RML Group

Tohle totiž není žádný tuning, ale v podstatě zcela nové auto, které testy prostě musí projít. RML nás nyní informuje, že první tři z třiceti kusů se dokončují a chystají se k zákazníkům. | Zdroj: RML Group

Dělí se tak s námi o fotografie z výrobního procesu. Zdroj: RML Group

Dělí se tak s námi o fotografie z výrobního procesu. | Zdroj: RML Group

Výroba bude trvat ještě dlouho, zhotovení jednoho vozu trvá devět měsíců. Zdroj: RML Group

Výroba bude trvat ještě dlouho, zhotovení jednoho vozu trvá devět měsíců. | Zdroj: RML Group

Kapotáž inspirovaná milionovým italským strojem je vyrobena z karbonu a ctí klasické proporce, oproti originálu je ale celkově větší. Zdroj: RML Group

Kapotáž inspirovaná milionovým italským strojem je vyrobena z karbonu a ctí klasické proporce, oproti originálu je ale celkově větší. | Zdroj: RML Group

O pohon se stará dvanáctiválec Ferrari o objemu 5474 cm3, uložený vpředu podélně. Ušlechtilý motor bude dávat výkon 362 kW (492 k), který půjde na zadní kola skrze šestistupňovou manuální převodovku.  Zdroj: RML Group

O pohon se stará dvanáctiválec Ferrari o objemu 5474 cm3, uložený vpředu podélně. Ušlechtilý motor bude dávat výkon 362 kW (492 k), který půjde na zadní kola skrze šestistupňovou manuální převodovku.  | Zdroj: RML Group

Na 96 km/h vůz vystřelí za 4,1 sekundy a maximální rychlost se má pohybovat okolo 300 km/h. Zdroj: RML Group

Na 96 km/h vůz vystřelí za 4,1 sekundy a maximální rychlost se má pohybovat okolo 300 km/h. | Zdroj: RML Group

Tlumiče pochází od výrobce Öhlins, 18“ drátěná kola obují pneumatiky Pirelli P Zero Rosso.  Zdroj: RML Group

Tlumiče pochází od výrobce Öhlins, 18“ drátěná kola obují pneumatiky Pirelli P Zero Rosso.  | Zdroj: RML Group

Dovnitř se vejde až dvoumetrový řidič, který má k dispozici diskrétně zapracovanou moderní techniku. Nechybí navigace, bluetooth, klimatizace i elektricky stavitelná sedadla. Zdroj: RML Group

Dovnitř se vejde až dvoumetrový řidič, který má k dispozici diskrétně zapracovanou moderní techniku. Nechybí navigace, bluetooth, klimatizace i elektricky stavitelná sedadla. | Zdroj: RML Group

Jsou zde i držáky nápojů, které u originálu z Maranella nenajdete. Zdroj: RML Group

Jsou zde i držáky nápojů, které u originálu z Maranella nenajdete. | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase Zdroj: RML Group

RML Short Wheelbase | Zdroj: RML Group

Ve zkratce - základem je Ferrari 550 Maranello, kapotáž je z karbonu a inspirovaná 250 Berlinettou, tlumiče jsou Öhlins, pneumatiky Pirelli P Zero. Zdroj: RML Group
Motor V12 dává vozu 492 koní a rozhýbe ho až na 300 km/h. Vznikne třicet kusů. Zdroj: RML Group
Vůz již existuje v nultém exempláři, který prošel náročným testováním. Zdroj: RML Group
Tohle totiž není žádný tuning, ale v podstatě zcela nové auto, které testy prostě musí projít. RML nás nyní informuje, že první tři z třiceti kusů se dokončují a chystají se k zákazníkům. Zdroj: RML Group
24
Fotogalerie

Ferrari NeFerrari za 36 milionů míří k prvním zákazníkům. Tři kousky RML SWB ukazují fotografie z výroby

Není to restomod ani tuning. Je to podvozek s Ferrari s karbonovou karoserií tvarovanou podle jiného Ferrari.

Ferrari je inspirací pro mnohé výrobce a někteří z nich se dokonce rozhodli si své vlastní postavit. Jednou z těchto firem je třeba britská RML Group. Určitě jste tento název slyšeli už v motorsportu, společnost Raye Mallocka s bratrem Richardem již od roku 1984 posbírala mnoho úspěchů na závodních tratích včetně Le Mans nebo šampionátu cesťáků. Své umění ale od roku 1990 využívají i v silničních vozech, začalo to replikami Fordu GT40.

Nyní se v RML Group staví jako silniční vůz RML SWB, což je pocta klasickému Ferrari 250 SWB (krátký rozvor) s vidlicovým dvanáctiválcem a cenovkou 36 milionů korun. Ve zkratce - základem je Ferrari 550 Maranello, kapotáž je z karbonu a inspirovaná 250 Berlinettou, tlumiče jsou Öhlins, pneumatiky Pirelli P Zero. Motor V12 dává vozu 492 koní a rozhýbe ho až na 300 km/h. Vznikne třicet kusů.

Vůz již existuje v nultém exempláři, který prošel náročným testováním. Tohle totiž není žádný tuning, ale v podstatě zcela nové auto, které testy prostě musí projít. RML nás nyní informuje, že první tři z třiceti kusů se dokončují a chystají se k zákazníkům. Dělí se tak s námi o fotografie z výrobního procesu. Výroba bude trvat ještě dlouho, zhotovení jednoho vozu trvá devět měsíců.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud