Ferrari nebude nikdy vyrábět sedan

To alespoň prohlašuje Luca di Montezemolo v souvislosti s uvedením čtyřdvéřového konceptu Estoque od Lamborghini, představeného letos v Paříži. V současnosti se totiž setkáváme s expanzí tradičních sportovních značek směrem k modelům, které až tak sportovní nejsou, což je případem třeba úspěšného SUV Porsche Cayenne. Ferrari přitom zůstává i přes vidinu dalšího růstu výroby neoblomné a sedan zatím zavrhuje. Řada z konkurentů značky vzpínajícího se koně, nebo v podstatě dnes již úplně všichni, přitom sedanem či limuzínou ve svém portfoliu disponuje, připomeňme jen Panameru od Porsche nebo Rapide od Aston Martinu.  

Aby Montezemolo konečně odvedl řeč od čtyřdvéřového Ferrari, zdůraznil úlohu nové automatizované dvospojkové převodovky v novém modelu California. Odtud by si záhy měla najít cestu též k typu 612 a později i do modelů F430 a 599 GTB.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků