Ferrari nebude nikdy vyrábět sedan

To alespoň prohlašuje Luca di Montezemolo v souvislosti s uvedením čtyřdvéřového konceptu Estoque od Lamborghini, představeného letos v Paříži. V současnosti se totiž setkáváme s expanzí tradičních sportovních značek směrem k modelům, které až tak sportovní nejsou, což je případem třeba úspěšného SUV Porsche Cayenne. Ferrari přitom zůstává i přes vidinu dalšího růstu výroby neoblomné a sedan zatím zavrhuje. Řada z konkurentů značky vzpínajícího se koně, nebo v podstatě dnes již úplně všichni, přitom sedanem či limuzínou ve svém portfoliu disponuje, připomeňme jen Panameru od Porsche nebo Rapide od Aston Martinu.  

Aby Montezemolo konečně odvedl řeč od čtyřdvéřového Ferrari, zdůraznil úlohu nové automatizované dvospojkové převodovky v novém modelu California. Odtud by si záhy měla najít cestu též k typu 612 a později i do modelů F430 a 599 GTB.

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků