Ferrari nebude nikdy vyrábět sedan

To alespoň prohlašuje Luca di Montezemolo v souvislosti s uvedením čtyřdvéřového konceptu Estoque od Lamborghini, představeného letos v Paříži. V současnosti se totiž setkáváme s expanzí tradičních sportovních značek směrem k modelům, které až tak sportovní nejsou, což je případem třeba úspěšného SUV Porsche Cayenne. Ferrari přitom zůstává i přes vidinu dalšího růstu výroby neoblomné a sedan zatím zavrhuje. Řada z konkurentů značky vzpínajícího se koně, nebo v podstatě dnes již úplně všichni, přitom sedanem či limuzínou ve svém portfoliu disponuje, připomeňme jen Panameru od Porsche nebo Rapide od Aston Martinu.  

Aby Montezemolo konečně odvedl řeč od čtyřdvéřového Ferrari, zdůraznil úlohu nové automatizované dvospojkové převodovky v novém modelu California. Odtud by si záhy měla najít cestu též k typu 612 a později i do modelů F430 a 599 GTB.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků