Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

sokar  |  29. 07. 2016 13:27

Paradoxně pokud máte na Ferrari, tak se k vám bude prodejce a samotná značka chovat tak, jako byste šli koupit jetou feldu. Toto jednání je nedůstojné a akorát ukazuje jak arogantní Ferrari je. Netvrdím, že nemůže být, ale třeba pro mě je ten přístup tak nechutný, že se těm co na něj mají toto nevadí a nechají se klidně ponižovat a budou v nervech jestli jim teda těch X mega bude umožněno za to jejich uječený auto dát a ještě vás budou lustrovat jestli chodíte na všechny akce a máte od nich i ponožky. To je jak kádrové posudky. To je Ferrari tak výjimečné auto ? Pro mě teda ne.

Odpovědět  |   | 

To vymyslel sám Duce ne?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Vito  |  29. 07. 2016 14:02

Spíš to ukazuje na to, co za osobnosti jsou ti, kteří na to mají, a nechají si to líbit. Slaboši s chybějícím sebevědomím. Automobilka, stejně jako jakákoliv firma, pouze na cestě za maximálním ziskem dělá to co jí dovolí její zákazníci. Dokud bude většina bohatých lidí hloupých, nechají se takto ovládat a ještě si přitom budou myslet, že jsou elita

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  29. 07. 2016 14:26

1. myslím že je naprosto v pořádku pokud si luxusní značka drží pomocí regulí to, že jejich originální produkty nebudou vypadat jako tunnig puberťáků s hromadou spoilerů či barbína auto v růžové a s obočím okolo světel
2. myslím že je naprosto v pořádku, že když dělají exkluzivní program, tak mají exkluzivní kritéria výběru. Exkluzivní = je jen pro vybrané.
3. myslím, že je naporosto skvělý, že když už se někdo do toho exkluzivního programu dostane, tak je mu umožněno se velmi aktivně podílet na tvorbě toho auta. Že nečeká co z fabriky vypadne. To je sen každýho kdo se o auta zajímá.
4. myslím že ty komentáře nahoře mohl napsat pouze někdo kdo si peníze nakrade a domnívá se že teď už mu bude patřit vše, nebo puberťák který netuší která bije..

Odpovědět  |   | 
Vito  |  29. 07. 2016 15:40

1. myslim, ze vkus je vec relativni. Osobne preferuju nenapadnost, coz Ferrari ze same podstaty nabidnout ani nemuze. Je celkem jedno, jestli vidim ospojlerovany srot rizeny pubertakem, nebo slysim ohlusujici rev Ferrari ve meste, nejlepe krokem pres zpomalovaci prahy, s namachrovanym hovadem uvnitr. Oba jsou mi k smichu
2. ano, je to v poradku, at si nabizeji co chteji, jak jsem napsal - umoznuji jim to jejich "exkluzivni" zakaznici kteri jsou za to ochotni platit
3. ano, je to skvely. Zajimalo by me jen, kolik z tech, pro nez je tohle opravdu sen, se do toho programu maji vubec nejakou sanci dostat. Myslim, ze v tomto klubu jsou zcela jini lide a ze zcela jinych pohnutek
4. jses uplne mimo

Odpovědět  |   | 
Sokar  |  29. 07. 2016 16:31

Jojo je mimo. Znam cloveka co ma 6 ferrari a kdyz chtel 458 speciale tak mu rekli ze pro ne neni dost dobrej zakaznik. Tak je poslal do prdele a koupil neco jinyho. Prachy vydelava poctive a je furt v praci. Takze tak.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  31. 07. 2016 21:10

závist je věčná jak pravila Jiřina Bohdalová v jedné pohádce.

Odpovědět  |   | 
CerVus  |  29. 07. 2016 16:20

To SP 12 EC je hodně povedené. Připomíná mi nádhernou F348.
To, že si automobilka klientelu vybírá a nedovolí auta koupit kdekomu je jen dobře. Drží si tak pověst a ti kdo toho auta nejsou "hodni" jdou raději zmršit auto konkurence. (Nové ferrari si pokud pamatuju mohl pořídit jen člověk, který už vlastnil nějaké ojeté a u sleciálních edic je vyžadováno aby ten člověk v minulosti vlastnil několik vozů značky.)
Jestli někdo označuje motory těchto supersportu (a je jedno které značky) za uřvané, tak v tomhle článku nemá opravdu co dělat.

Odpovědět  |   | 
hanz  |  29. 07. 2016 21:01

no tak si ho objednám rudé a na růžovou si ho nechám přestříkat v nějaké lakovně

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 07. 2016 23:23

Jj desne prisny kriteria na zakazniky... zastupy vypatlanych a hloupouckych sportovcu/celebrit bez vkusu potvrdi

Odpovědět  |   | 
Jan  |  30. 07. 2016 19:43

Berlinetta Lusso (Za kterou mimochodem nestojí Zagato, jak je mylně uvedeno v galerii k článku, ale Touring Superleggera) do tohoto seznamu nepatří. Jedná se sice také o vytvoření novách povrchových panelů na stávající vůz (F12), nicméně pod taktovkou nezávislé firmy a mimo program automobilky. Na rozdíl od ostatních vozů zde zmíněných také vzniká v počtu pěti exemplářů.

Odpovědět  |   | 
czhunter  |  31. 07. 2016 09:10

Skoro všechna auta v článku navrhla a vyrobila Pininfarina (tj. na Ferrari nezávislá společnost).

Zajímavost:
Zlaté Ferrari P540 navrhnul v Pininfarině slovenský designér Braňo Maukš, který v současné době působí v ČR.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  31. 07. 2016 10:22

To jsem nevěděl, díky:)

Odpovědět  |   | 
DDT  |  31. 07. 2016 16:58

v efku dělají ramena, ale aby to za pár let nebylo naopak, a necpali ty svoje plečky s 2.0jtd a 1.4t přes leasing s nulovým navýšením...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 81 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan