Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

sokar  |  29. 07. 2016 13:27

Paradoxně pokud máte na Ferrari, tak se k vám bude prodejce a samotná značka chovat tak, jako byste šli koupit jetou feldu. Toto jednání je nedůstojné a akorát ukazuje jak arogantní Ferrari je. Netvrdím, že nemůže být, ale třeba pro mě je ten přístup tak nechutný, že se těm co na něj mají toto nevadí a nechají se klidně ponižovat a budou v nervech jestli jim teda těch X mega bude umožněno za to jejich uječený auto dát a ještě vás budou lustrovat jestli chodíte na všechny akce a máte od nich i ponožky. To je jak kádrové posudky. To je Ferrari tak výjimečné auto ? Pro mě teda ne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 07. 2016 13:34

To vymyslel sám Duce ne?

Odpovědět  |   | 
Vito  |  29. 07. 2016 14:02

Spíš to ukazuje na to, co za osobnosti jsou ti, kteří na to mají, a nechají si to líbit. Slaboši s chybějícím sebevědomím. Automobilka, stejně jako jakákoliv firma, pouze na cestě za maximálním ziskem dělá to co jí dovolí její zákazníci. Dokud bude většina bohatých lidí hloupých, nechají se takto ovládat a ještě si přitom budou myslet, že jsou elita

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  29. 07. 2016 14:26

1. myslím že je naprosto v pořádku pokud si luxusní značka drží pomocí regulí to, že jejich originální produkty nebudou vypadat jako tunnig puberťáků s hromadou spoilerů či barbína auto v růžové a s obočím okolo světel
2. myslím že je naprosto v pořádku, že když dělají exkluzivní program, tak mají exkluzivní kritéria výběru. Exkluzivní = je jen pro vybrané.
3. myslím, že je naporosto skvělý, že když už se někdo do toho exkluzivního programu dostane, tak je mu umožněno se velmi aktivně podílet na tvorbě toho auta. Že nečeká co z fabriky vypadne. To je sen každýho kdo se o auta zajímá.
4. myslím že ty komentáře nahoře mohl napsat pouze někdo kdo si peníze nakrade a domnívá se že teď už mu bude patřit vše, nebo puberťák který netuší která bije..

Odpovědět  |   | 
Vito  |  29. 07. 2016 15:40

1. myslim, ze vkus je vec relativni. Osobne preferuju nenapadnost, coz Ferrari ze same podstaty nabidnout ani nemuze. Je celkem jedno, jestli vidim ospojlerovany srot rizeny pubertakem, nebo slysim ohlusujici rev Ferrari ve meste, nejlepe krokem pres zpomalovaci prahy, s namachrovanym hovadem uvnitr. Oba jsou mi k smichu
2. ano, je to v poradku, at si nabizeji co chteji, jak jsem napsal - umoznuji jim to jejich "exkluzivni" zakaznici kteri jsou za to ochotni platit
3. ano, je to skvely. Zajimalo by me jen, kolik z tech, pro nez je tohle opravdu sen, se do toho programu maji vubec nejakou sanci dostat. Myslim, ze v tomto klubu jsou zcela jini lide a ze zcela jinych pohnutek
4. jses uplne mimo

Odpovědět  |   | 
Sokar  |  29. 07. 2016 16:31

Jojo je mimo. Znam cloveka co ma 6 ferrari a kdyz chtel 458 speciale tak mu rekli ze pro ne neni dost dobrej zakaznik. Tak je poslal do prdele a koupil neco jinyho. Prachy vydelava poctive a je furt v praci. Takze tak.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  31. 07. 2016 21:10

závist je věčná jak pravila Jiřina Bohdalová v jedné pohádce.

Odpovědět  |   | 
CerVus  |  29. 07. 2016 16:20

To SP 12 EC je hodně povedené. Připomíná mi nádhernou F348.
To, že si automobilka klientelu vybírá a nedovolí auta koupit kdekomu je jen dobře. Drží si tak pověst a ti kdo toho auta nejsou "hodni" jdou raději zmršit auto konkurence. (Nové ferrari si pokud pamatuju mohl pořídit jen člověk, který už vlastnil nějaké ojeté a u sleciálních edic je vyžadováno aby ten člověk v minulosti vlastnil několik vozů značky.)
Jestli někdo označuje motory těchto supersportu (a je jedno které značky) za uřvané, tak v tomhle článku nemá opravdu co dělat.

Odpovědět  |   | 
hanz  |  29. 07. 2016 21:01

no tak si ho objednám rudé a na růžovou si ho nechám přestříkat v nějaké lakovně

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 07. 2016 23:23

Jj desne prisny kriteria na zakazniky... zastupy vypatlanych a hloupouckych sportovcu/celebrit bez vkusu potvrdi

Odpovědět  |   | 
Jan  |  30. 07. 2016 19:43

Berlinetta Lusso (Za kterou mimochodem nestojí Zagato, jak je mylně uvedeno v galerii k článku, ale Touring Superleggera) do tohoto seznamu nepatří. Jedná se sice také o vytvoření novách povrchových panelů na stávající vůz (F12), nicméně pod taktovkou nezávislé firmy a mimo program automobilky. Na rozdíl od ostatních vozů zde zmíněných také vzniká v počtu pěti exemplářů.

Odpovědět  |   | 
czhunter  |  31. 07. 2016 09:10

Skoro všechna auta v článku navrhla a vyrobila Pininfarina (tj. na Ferrari nezávislá společnost).

Zajímavost:
Zlaté Ferrari P540 navrhnul v Pininfarině slovenský designér Braňo Maukš, který v současné době působí v ČR.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  31. 07. 2016 10:22

To jsem nevěděl, díky:)

Odpovědět  |   | 
DDT  |  31. 07. 2016 16:58

v efku dělají ramena, ale aby to za pár let nebylo naopak, a necpali ty svoje plečky s 2.0jtd a 1.4t přes leasing s nulovým navýšením...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A