Ferrari má ještě jeden kus LaFerrari Aperta. Vydraží ho na pomoc dětem

Bude zajímavé sledovat, za kolik se nakonec vydraží. Vzhledem k tomu, kam poté peníze poputují, doufáme, že za co nejvíce.

LaFerrari Aperta s pořadovým číslem 210 původně vůbec nemělo vzniknout. Pravděpodobně poslední kus však vznikl za účelem vydražení na nadcházející aukci Leggenda E, která se uskuteční při příležitosti oslav 70. výročí automobilky. Jubileum si Italové připomínají celý rok a tato akce plná supervzácných kusů má být jedním z vrcholů.

Předpokládáná cenovka je v přepočtu mezi 76 a 102 miliony korun. Zdá se vám to jako příliš? Vzhledem k tomu, že poslední pětisté kupé LaFerrari bylo vydraženo za 113 milionů korun, jedná se o vcelku střízlivý odhad. Výtěžek bude věnován organizaci Save the Children.

Ferrari nečekaně odhalilo Portofino. Novinka nahradí Californii T

Ferrari nečekaně odhalilo Portofino. Novinka nahradí Californii T

Ke koupi na stejné aukci bude i poslední předsériový kus uzavřeného LaFerrari. To by však mělo být ještě o poznání levnější. Kus má sice úžasnou historii coby předváděcí vůz pro klientelu, prožil si i ženevský autosalon, jenže nelze jej přihlásit pro jízdu na veřejných silnicích.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků