Ferrari má ještě jeden kus LaFerrari Aperta. Vydraží ho na pomoc dětem

Bude zajímavé sledovat, za kolik se nakonec vydraží. Vzhledem k tomu, kam poté peníze poputují, doufáme, že za co nejvíce.

LaFerrari Aperta s pořadovým číslem 210 původně vůbec nemělo vzniknout. Pravděpodobně poslední kus však vznikl za účelem vydražení na nadcházející aukci Leggenda E, která se uskuteční při příležitosti oslav 70. výročí automobilky. Jubileum si Italové připomínají celý rok a tato akce plná supervzácných kusů má být jedním z vrcholů.

Předpokládáná cenovka je v přepočtu mezi 76 a 102 miliony korun. Zdá se vám to jako příliš? Vzhledem k tomu, že poslední pětisté kupé LaFerrari bylo vydraženo za 113 milionů korun, jedná se o vcelku střízlivý odhad. Výtěžek bude věnován organizaci Save the Children.

Ferrari nečekaně odhalilo Portofino. Novinka nahradí Californii T

Ferrari nečekaně odhalilo Portofino. Novinka nahradí Californii T

Ke koupi na stejné aukci bude i poslední předsériový kus uzavřeného LaFerrari. To by však mělo být ještě o poznání levnější. Kus má sice úžasnou historii coby předváděcí vůz pro klientelu, prožil si i ženevský autosalon, jenže nelze jej přihlásit pro jízdu na veřejných silnicích.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků