Ferrari má ještě jeden kus LaFerrari Aperta. Vydraží ho na pomoc dětem

Bude zajímavé sledovat, za kolik se nakonec vydraží. Vzhledem k tomu, kam poté peníze poputují, doufáme, že za co nejvíce.

LaFerrari Aperta s pořadovým číslem 210 původně vůbec nemělo vzniknout. Pravděpodobně poslední kus však vznikl za účelem vydražení na nadcházející aukci Leggenda E, která se uskuteční při příležitosti oslav 70. výročí automobilky. Jubileum si Italové připomínají celý rok a tato akce plná supervzácných kusů má být jedním z vrcholů.

Předpokládáná cenovka je v přepočtu mezi 76 a 102 miliony korun. Zdá se vám to jako příliš? Vzhledem k tomu, že poslední pětisté kupé LaFerrari bylo vydraženo za 113 milionů korun, jedná se o vcelku střízlivý odhad. Výtěžek bude věnován organizaci Save the Children.

Ferrari nečekaně odhalilo Portofino. Novinka nahradí Californii T

Ferrari nečekaně odhalilo Portofino. Novinka nahradí Californii T

Ke koupi na stejné aukci bude i poslední předsériový kus uzavřeného LaFerrari. To by však mělo být ještě o poznání levnější. Kus má sice úžasnou historii coby předváděcí vůz pro klientelu, prožil si i ženevský autosalon, jenže nelze jej přihlásit pro jízdu na veřejných silnicích.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků