Ferrari letos uvede dva nové modely. Sporťáky jsou prioritou, SUV má čas

Italská automobilka bude pokračovat v rozšiřování svého modelového portfolia i letos. Rozporuplně očekávané SUV má však ještě čas.

Ferrari se v roce 2019 opravdu rozjelo a byli jsme svědky poměrně agresivního rozšíření modelové nabídky i průzkumu nových lovišť. Přišlo nové F8 Tributo (vývojový nástupce 488 GTB), komfortně pojaté a elegantní GT Roma nebo také hybridní hypersport SF90 Stradale. Ostatně součástí časové osy pěti let je nyní u Ferrari celkem 15 novinek.

Ferrari táhne do boje proti koronaviru. Vzpínajícího se koně najdete v respirátorech

Ferrari táhne do boje proti koronaviru. Vzpínajícího se koně najdete v respirátorech

S pandemií koronaviru v Evropě to na chvíli vypadalo, že Ferrari bude muset své plány přehodnotit a možná letos chystané premiéry odsunout. Italská značka má ovšem pomalu obnovit výrobu ještě ke konci tohoto měsíce, tudíž by dřívější obavy nemusely být tak silné.

Vedoucí marketingu Enrico Galliera už během představení Romy uvedl, že do konce letošního roku Ferrari vypustí do světa dva nové modely. A tohoto plánu se má automobilka stále držet. Galliera také prozradil, že rozšiřování portoflia bude pokračovat i s těmito vozy. „Stále se díváme na nové, neprobádané trhy,“ dodal.

Další detaily o prvním SUV Ferrari. Inspiruje se v modelu Roma, čekejte plug-in hybrid

Další detaily o prvním SUV Ferrari. Inspiruje se v modelu Roma, čekejte plug-in hybrid

Řeč ale ještě není o diskutovaném vstupu Ferrari do kategorie SUV. Model Purosangue (plnokrevník), jak se má první SUV značky jmenovat, je totiž chystaný až na rok 2022. S největší pravděpodobností tedy od Ferrari očekáváme nějakou tu sportovní či GT jednohubku, pouze s jinak zaměřeným cílovým publikem.

Nelze také zapomenout na speciální program Icona, který má výhradně sběratelům a vybraným zákazníkům Ferrari přinášet unikátní modely – právě jako třeba produkcí limitované barchetty Monza SP1 a SP2. Nebo se Ferrari pustí do projektu znovuoživení některé ze starých klasik? Uvidíme. Galliera nic konkrétního bohužel neprozradil.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 59 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 80 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 34 příspěvků