Ferrari letos uvede dva nové modely. Sporťáky jsou prioritou, SUV má čas

Italská automobilka bude pokračovat v rozšiřování svého modelového portfolia i letos. Rozporuplně očekávané SUV má však ještě čas.

Ferrari se v roce 2019 opravdu rozjelo a byli jsme svědky poměrně agresivního rozšíření modelové nabídky i průzkumu nových lovišť. Přišlo nové F8 Tributo (vývojový nástupce 488 GTB), komfortně pojaté a elegantní GT Roma nebo také hybridní hypersport SF90 Stradale. Ostatně součástí časové osy pěti let je nyní u Ferrari celkem 15 novinek.

Ferrari táhne do boje proti koronaviru. Vzpínajícího se koně najdete v respirátorech

Ferrari táhne do boje proti koronaviru. Vzpínajícího se koně najdete v respirátorech

S pandemií koronaviru v Evropě to na chvíli vypadalo, že Ferrari bude muset své plány přehodnotit a možná letos chystané premiéry odsunout. Italská značka má ovšem pomalu obnovit výrobu ještě ke konci tohoto měsíce, tudíž by dřívější obavy nemusely být tak silné.

Vedoucí marketingu Enrico Galliera už během představení Romy uvedl, že do konce letošního roku Ferrari vypustí do světa dva nové modely. A tohoto plánu se má automobilka stále držet. Galliera také prozradil, že rozšiřování portoflia bude pokračovat i s těmito vozy. „Stále se díváme na nové, neprobádané trhy,“ dodal.

Další detaily o prvním SUV Ferrari. Inspiruje se v modelu Roma, čekejte plug-in hybrid

Další detaily o prvním SUV Ferrari. Inspiruje se v modelu Roma, čekejte plug-in hybrid

Řeč ale ještě není o diskutovaném vstupu Ferrari do kategorie SUV. Model Purosangue (plnokrevník), jak se má první SUV značky jmenovat, je totiž chystaný až na rok 2022. S největší pravděpodobností tedy od Ferrari očekáváme nějakou tu sportovní či GT jednohubku, pouze s jinak zaměřeným cílovým publikem.

Nelze také zapomenout na speciální program Icona, který má výhradně sběratelům a vybraným zákazníkům Ferrari přinášet unikátní modely – právě jako třeba produkcí limitované barchetty Monza SP1 a SP2. Nebo se Ferrari pustí do projektu znovuoživení některé ze starých klasik? Uvidíme. Galliera nic konkrétního bohužel neprozradil.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků