Ferrari LaFerrari už zase musí do servisu. A hned dvakrát

Ferrari LaFerrari už zase musí do servisu. A hned dvakrát

Kvůli americkým úřadům  musí hybridní supersport Ferrari LaFerrari už zase do servisů. Na popud úřadu NHTSA bylo nuceno Ferrari svolat vozy kvůli kontrole tlaku v pneumatikách a také kvůli integrovaným opěrkám hlavy v sedačkách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nástupce Enza pohání atmosférický dvanáctiválec 6,3 l o výkonu 800 koní, který se umí roztočit do 9250 ot./min. Spolu se systémem KERS ale tenhle supersport dokáže poslat na zadní kola až 963 koní. Na dvoustovku akceleruje za sedm sekund

Kontrola tlaku v pneumatikách, která podle amerických úřadů nezobrazuje správné informace, musí být překalibrována. Prý by si mohl řidič Ferrari po defektu myslet, že se nic neděje, a pokračovat v jízdě.

Ferrari F40, F50, Enzo a LaFerrari pohromadě na okruhu Fiorano [video]

Ferrari F40, F50, Enzo a LaFerrari pohromadě na okruhu Fiorano [video]

Problém opěrek hlavy se týká celkem 85 aut vyrobených mezi 15. květnem 2014 a 4. březnem 2015. Opěrka u příplatkových sedaček údajně neposkytuje dostatečnou ochranu při nárazu zezadu.

Ferrari LaFerrari už muselo jednou do servisu kvůli palivové nádrži, kterou automobilka preventivně měnila. Nebyl hlášený ale žádný únik paliva nebo nehoda, šlo o preventivní akci.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků