Ferrari LaFerrari už zase musí do servisu. A hned dvakrát

Ferrari LaFerrari už zase musí do servisu. A hned dvakrát

Kvůli americkým úřadům  musí hybridní supersport Ferrari LaFerrari už zase do servisů. Na popud úřadu NHTSA bylo nuceno Ferrari svolat vozy kvůli kontrole tlaku v pneumatikách a také kvůli integrovaným opěrkám hlavy v sedačkách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nástupce Enza pohání atmosférický dvanáctiválec 6,3 l o výkonu 800 koní, který se umí roztočit do 9250 ot./min. Spolu se systémem KERS ale tenhle supersport dokáže poslat na zadní kola až 963 koní. Na dvoustovku akceleruje za sedm sekund

Kontrola tlaku v pneumatikách, která podle amerických úřadů nezobrazuje správné informace, musí být překalibrována. Prý by si mohl řidič Ferrari po defektu myslet, že se nic neděje, a pokračovat v jízdě.

Ferrari F40, F50, Enzo a LaFerrari pohromadě na okruhu Fiorano [video]

Ferrari F40, F50, Enzo a LaFerrari pohromadě na okruhu Fiorano [video]

Problém opěrek hlavy se týká celkem 85 aut vyrobených mezi 15. květnem 2014 a 4. březnem 2015. Opěrka u příplatkových sedaček údajně neposkytuje dostatečnou ochranu při nárazu zezadu.

Ferrari LaFerrari už muselo jednou do servisu kvůli palivové nádrži, kterou automobilka preventivně měnila. Nebyl hlášený ale žádný únik paliva nebo nehoda, šlo o preventivní akci.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky