Ferrari LaFerrari už zase musí do servisu. A hned dvakrát

Ferrari LaFerrari už zase musí do servisu. A hned dvakrát

Kvůli americkým úřadům  musí hybridní supersport Ferrari LaFerrari už zase do servisů. Na popud úřadu NHTSA bylo nuceno Ferrari svolat vozy kvůli kontrole tlaku v pneumatikách a také kvůli integrovaným opěrkám hlavy v sedačkách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nástupce Enza pohání atmosférický dvanáctiválec 6,3 l o výkonu 800 koní, který se umí roztočit do 9250 ot./min. Spolu se systémem KERS ale tenhle supersport dokáže poslat na zadní kola až 963 koní. Na dvoustovku akceleruje za sedm sekund

Kontrola tlaku v pneumatikách, která podle amerických úřadů nezobrazuje správné informace, musí být překalibrována. Prý by si mohl řidič Ferrari po defektu myslet, že se nic neděje, a pokračovat v jízdě.

Ferrari F40, F50, Enzo a LaFerrari pohromadě na okruhu Fiorano [video]

Ferrari F40, F50, Enzo a LaFerrari pohromadě na okruhu Fiorano [video]

Problém opěrek hlavy se týká celkem 85 aut vyrobených mezi 15. květnem 2014 a 4. březnem 2015. Opěrka u příplatkových sedaček údajně neposkytuje dostatečnou ochranu při nárazu zezadu.

Ferrari LaFerrari už muselo jednou do servisu kvůli palivové nádrži, kterou automobilka preventivně měnila. Nebyl hlášený ale žádný únik paliva nebo nehoda, šlo o preventivní akci.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků