Ferrari LaFerrari Spider je odhaleno, už teď je produkce zcela vyprodaná

Ferrari LaFerrari Spider je odhaleno, už teď je produkce zcela vyprodaná

Příchod otevřené verze nejrychlejšího sériového auta, jaké kdy opustilo Maranello, ohlašovaly před časem zprávy přímo od lidí z automobilky. Existenci pak definitivně stvrdily sběratelské modely auta. Až teď se však Ferrari uráčilo vyslat do oběhu alespoň tři fotografie a krátký popis, který potvrzuje, že se toho zas až tolik nezměnilo.

Ferrari chystá hybridy a LaFerrari Spider. Dino nakonec nebude

Ferrari chystá hybridy a LaFerrari Spider. Dino nakonec nebude

Pevná střecha je pryč, takže si šílený řev dvanáctiválce budete moci užít ještě intenzivněji. Dobrá zpráva je, že LaFerrari Spider vypadá pořád stejně sexy, ta horší je, že pochopitelně přišlo o trochu ze svojí tuhosti. Inženýři se to ale snažili vykompenzovat dodatečným vyztužením karbonového šasi, takže rozdíl by neměl být patrný. 

Jedna z těch příjemných starostí budoucích majitelů bude zahrnovat volbu mezi plátěnou, nebo karbonovou střechou. K tomu se samozřejmě přidá také rozhodování o laku karoserie a doplňků exteriéru a interiéru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari LaFerrari Spider je po stránce jízdních výkonů totožné jako klasická verze, disponuje tedy hybridním dvanáctiválcem s výkonem 963 koní

Hybridní pohonná jednotka zůstává zcela beze změny, vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,3 litru je spojen s elektromotorem a společně produkují výkon 708 kW (963 koní). A totožné jsou podle Ferrari také další parametry vozu, zrychlení z 0 na 100 km/h tedy zabere méně než tři sekundy a auto se dokáže rozjet na rychlost překračující 350 km/h.

Světová premiéra se odehraje na autosalonu v Paříži, ale bude čistě formální. Limitovaná série je již teď kompletně vyprodaná.

Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků