Ferrari J50 jako kupé? Takhle si jej představují nezávislí grafici

Před několika dny jsme vás informovali o speciální edici 10 automobilů Ferrari J50, která oslavuje půlstoletí působení v Japonsku. Vůz je nabízen výhradně jako kabriolet, tvorba grafiků nyní ukazuje, jak by mohl vypadat s pevnou střechou.

Do úpravy unikátního vozu maranellské automobilky se pustil nezávislý grafik Remco Meulendijk (RM CarDesign). Své umění s Photoshopem předvedl při přestavbě Ferrari J50 z kabrioletu na kupé. Základy speciálního vozu jsou převzaty z modelu 488 Spider, takže následující výtvor je vlastně takové 488 GTB, jen v mnohem výraznějším a agresivnějším těle.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari J50 se vyrábí výhradně jako kabriolet. Vozu by však slušela i pevná střecha
Zdroj: RM CarDesign

Kromě designu se novinka od modelu 488 GTB liší také ve vlastnostech pohonné jednotky. J50 nabídne o 20 koňských sil více. V útrobách se ukrývá 3,9litrový osmiválec s výkonem 515 kW.

Ferrari J50: Speciální model oslavuje 50 let na japonském trhu 

Ferrari J50: Speciální model oslavuje 50 let na japonském trhu 

Ferrari již před časem potvrdilo, že speciálního modelu pro japonský trh bude postaveno pouze 10 kusů. O možnosti pevné střechy zmínka nepadla, ale při pohledu na tvorbu nezávislých grafiků musíme uznat, že by tato myšlenka stála za úvahu.

I kdybychom se Ferrari J50 v podobě kupé nedočkali, je jasné, že pro italského výrobce je tento vůz opravdu významný. Sama automobilka uvádí, že představuje radikálně futuristický designový jazyk s vysokou rozlišovací osobností, která je tak důležitá pro vkus jejich vybrané klientely.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Těmito snímky nám Ferrari vůz před pár dny představilo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků