Ferrari J50 jako kupé? Takhle si jej představují nezávislí grafici

Před několika dny jsme vás informovali o speciální edici 10 automobilů Ferrari J50, která oslavuje půlstoletí působení v Japonsku. Vůz je nabízen výhradně jako kabriolet, tvorba grafiků nyní ukazuje, jak by mohl vypadat s pevnou střechou.

Do úpravy unikátního vozu maranellské automobilky se pustil nezávislý grafik Remco Meulendijk (RM CarDesign). Své umění s Photoshopem předvedl při přestavbě Ferrari J50 z kabrioletu na kupé. Základy speciálního vozu jsou převzaty z modelu 488 Spider, takže následující výtvor je vlastně takové 488 GTB, jen v mnohem výraznějším a agresivnějším těle.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari J50 se vyrábí výhradně jako kabriolet. Vozu by však slušela i pevná střecha
Zdroj: RM CarDesign

Kromě designu se novinka od modelu 488 GTB liší také ve vlastnostech pohonné jednotky. J50 nabídne o 20 koňských sil více. V útrobách se ukrývá 3,9litrový osmiválec s výkonem 515 kW.

Ferrari J50: Speciální model oslavuje 50 let na japonském trhu 

Ferrari J50: Speciální model oslavuje 50 let na japonském trhu 

Ferrari již před časem potvrdilo, že speciálního modelu pro japonský trh bude postaveno pouze 10 kusů. O možnosti pevné střechy zmínka nepadla, ale při pohledu na tvorbu nezávislých grafiků musíme uznat, že by tato myšlenka stála za úvahu.

I kdybychom se Ferrari J50 v podobě kupé nedočkali, je jasné, že pro italského výrobce je tento vůz opravdu významný. Sama automobilka uvádí, že představuje radikálně futuristický designový jazyk s vysokou rozlišovací osobností, která je tak důležitá pro vkus jejich vybrané klientely.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Těmito snímky nám Ferrari vůz před pár dny představilo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků