Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Společnost Novitec Rosso upravila Ferrari GTC4 Lusso. Z běžných 600 koňských sil se vůz po upgradu softwaru dostal až na 709 koní. Zrychlení z nuly na sto tak zvládá za pouhé 3,2 sekundy. 

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

GTC4 Lusso dostalo hned několik aerodynamických prvků Novitec. Ty podle samotné společnosti nejen vylepšily vozu aerodynamiku, ale podepsaly se také na agresivnějším vzhledu. O maximalizaci jízdního výkonu se postaraly komponenty odpružení a kombinace kol a pneumatik na míru. Vůz má tak maximální kontakt s vozovkou.

Italský vůz se může pochlubit také novým vysoce výkonným výfukovým systémem. Poslechnout si jej můžeme díky videu. Působivý zvuk nám připomíná starý dobrý monopost F1. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Novitec Rosso

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků