Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Společnost Novitec Rosso upravila Ferrari GTC4 Lusso. Z běžných 600 koňských sil se vůz po upgradu softwaru dostal až na 709 koní. Zrychlení z nuly na sto tak zvládá za pouhé 3,2 sekundy. 

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

GTC4 Lusso dostalo hned několik aerodynamických prvků Novitec. Ty podle samotné společnosti nejen vylepšily vozu aerodynamiku, ale podepsaly se také na agresivnějším vzhledu. O maximalizaci jízdního výkonu se postaraly komponenty odpružení a kombinace kol a pneumatik na míru. Vůz má tak maximální kontakt s vozovkou.

Italský vůz se může pochlubit také novým vysoce výkonným výfukovým systémem. Poslechnout si jej můžeme díky videu. Působivý zvuk nám připomíná starý dobrý monopost F1. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Novitec Rosso

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků