Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Společnost Novitec Rosso upravila Ferrari GTC4 Lusso. Z běžných 600 koňských sil se vůz po upgradu softwaru dostal až na 709 koní. Zrychlení z nuly na sto tak zvládá za pouhé 3,2 sekundy. 

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

GTC4 Lusso dostalo hned několik aerodynamických prvků Novitec. Ty podle samotné společnosti nejen vylepšily vozu aerodynamiku, ale podepsaly se také na agresivnějším vzhledu. O maximalizaci jízdního výkonu se postaraly komponenty odpružení a kombinace kol a pneumatik na míru. Vůz má tak maximální kontakt s vozovkou.

Italský vůz se může pochlubit také novým vysoce výkonným výfukovým systémem. Poslechnout si jej můžeme díky videu. Působivý zvuk nám připomíná starý dobrý monopost F1. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Novitec Rosso

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků