Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Společnost Novitec Rosso upravila Ferrari GTC4 Lusso. Z běžných 600 koňských sil se vůz po upgradu softwaru dostal až na 709 koní. Zrychlení z nuly na sto tak zvládá za pouhé 3,2 sekundy. 

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

GTC4 Lusso dostalo hned několik aerodynamických prvků Novitec. Ty podle samotné společnosti nejen vylepšily vozu aerodynamiku, ale podepsaly se také na agresivnějším vzhledu. O maximalizaci jízdního výkonu se postaraly komponenty odpružení a kombinace kol a pneumatik na míru. Vůz má tak maximální kontakt s vozovkou.

Italský vůz se může pochlubit také novým vysoce výkonným výfukovým systémem. Poslechnout si jej můžeme díky videu. Působivý zvuk nám připomíná starý dobrý monopost F1. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Novitec Rosso

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 54 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků