Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Ferrari GTC4 Lusso po úpravě od Novitec Rosso zní jako starý monopost F1

Společnost Novitec Rosso upravila Ferrari GTC4 Lusso. Z běžných 600 koňských sil se vůz po upgradu softwaru dostal až na 709 koní. Zrychlení z nuly na sto tak zvládá za pouhé 3,2 sekundy. 

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

GTC4 Lusso dostalo hned několik aerodynamických prvků Novitec. Ty podle samotné společnosti nejen vylepšily vozu aerodynamiku, ale podepsaly se také na agresivnějším vzhledu. O maximalizaci jízdního výkonu se postaraly komponenty odpružení a kombinace kol a pneumatik na míru. Vůz má tak maximální kontakt s vozovkou.

Italský vůz se může pochlubit také novým vysoce výkonným výfukovým systémem. Poslechnout si jej můžeme díky videu. Působivý zvuk nám připomíná starý dobrý monopost F1. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Novitec Rosso

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků