vy ste agentiB-]
Chi to videt az to pojede do kopce.....v krkonosich....to muj ZETOR to je jina ká vzdy kdiz jedu do hor jedu vorat brambor.....tohle by hovno vyhrabalo.....
jinak pred temi x mesici sem tuto zpravu (mozna na jinem serveru) pochopil tak, ze si za 1,5mil euro kupujete ucast na testovani pro ferrari.. a auto je k tomu zadara :) jinak samozrejme na veci to nic nemeni :)
do 3.12 ste si mohli koupit taky FXX http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ferrari-FXX-SUPER-ENZO-New-Ferrari-FXX-Super-Enzo-1-of-Only-2 0-for-the-World_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6212QQitemZ4594663 055QQrdZ1
A co ta prevodovka z F1??? 100 ms sa mi zda dost vela na F1. "Obycajna" SMG v M5 radi za 65 milisekund...
Ále písal to nejaký "expert"
Je to nádhera, ale za ty peníze bych čekal trochu víc, překopat motor o 100 Kw určitě pro ferrari nebyl takovej problém.. ale hlavní věc která mě vadí, že za 45 mega bych musel řadit blbejma páčkama pod volantem .. neni nad porsche 993 bi-turbo techart 520 koní, 0-100 za 3,9, Vmax 330 km/h .. v německejch bazarech ho najdete za 1 800 000 .... náfhera
to máš pravdu .. řada 993 je legenda, ikdyý se jedná o 7 let starý auto ... má vzduchem chlazenej motor a výborný brzdy a pokud se jená o úpravu techart je to fakt špička, tohle Ferrari by nad ním zvítězilo tak max na dálnici nebo na okruhu, ale na v zatáčkách třeba v alpách by mu porsche nakopalo prdel
Tohle je informace cca 5 měsícu stará!!! Ale je to super auták viděl jsem ho v srpnu 2005 kroužit po Mugelu a byl to zážitek. Lazlo
Však také tento článek vyšel v červnu, nyní byl jen aktualizován.
nepisali o fxx na konkurencnom webe uz pred par mesiacmi?
V perexu je napsano, že text je od 3.12. doplněn o pár informací. Původní čánek jsme vydali 16.6., což si můžete zkontrolovat podle příspěvků nebo dle data publikování plakátů
ved mne to bolo hned divne
Richie? ......počkejte, toho já znám... Dyť to je zase jenom posranej debil, ne? . Richie až dospěješ a ¨našetříš si na Pandu, tak potom spolu budeme moci komunikovat. Do té doby ne. Internet do škol prosím NE!!!
???
No myslim ze je to dost drsne auto. Ale je to aj o prestizi. Taka 650 konova Ultima za cca 5 mega? by nebola ovela pomalsia. Ale aj tak by som ho chcel. Pocitam a je to 127 k/liter to je dost slusne a len pri 8250 rpm? Pre porovnanie F430 ma 114k/l pri 8500 a to je 8-valec. Asi pouzili nejake finty z F1 aj na motore...
Urcite jde poridit auto levnejsi a vykonem priblizne stejnym jako je napr. Ultima, ale pocitejte stim, ze s Ferrarim budete moci "závodit" mozna akorat tak na rovine. Ty zkusenosti, technologie z F1 a stím spojené jízdní vlastnosti Vam poskytne jenom to Ferrari. Domnivam se, ze treba F430 si bez vetsich problemu poradi i s odost silnejsimi souperi....proto moje volba
Ty se ale vyznáš! A co třeba stará dobrá "Korveta"?
Ferrari je spíš o image. Najde se celkem dost levnějších aut, co ho zašlapou do země.
...například?
tu 430? TVR, NOBLE, EVO ...
clovece nic osobniho, ale ja si fakt myslim, ze zazemi/tradice/technologie, ktery Ferrari ma (jina liga proti temhle sympatickejm malejm automobilkam), se nemuze neprojevit ... urcite maj lepsi pomer cena/vykon, ale Enzo si z nich da k veceri sotva nejaky
Veyron
Mě se zas tak anelíbí, asi to bude tim,ž e se mi nelíbí ani samotné Enzo a to dokonce ani na vlastní oči.A tohle mi připomíná spíš tuzing Ted je zadek fakt strašně brutální na moje gusto... Radši jak celý Enzo bych F430...
Tuzing je když tohle uvidíš na Fabii 1.4 , pak bych s tím opravdu mohl souhlasit
...podla mna sa urcite najde blazon co na miesto zadnych svetiel namontuje 4 rury
no musim rict, ze se mi libi urcite vic nez "obycejne" ENZO.. :) jo holt kdyz mas prachy ;)
Jeden kousek by meli urcite rezervovat pro Leose Marese!On chudacek nema ridicak,tak by se mohl vyblbnout na okruhu.To by byl testovaci jezdecMyslim,ze technici z Marranela by teda koukali
to je smutny, jak nektery lidi spatne snasej zkutecnost, ze se nekdo vlastnima schopnostma zmohl na (jety) Ferrari
[skutecnost]
iba jeden?
Zavidis co?
Proč to Ferrari furt vyvíjí nějaký nový a lepší modely s prvkama z F1, at vezmou rovnou tu formuly a zacnou ji prodavat
ale oni formule prodavaj, mužeš si ji koupit......... dokonce jsou tak hodní, že ti postavěj sedačku dle tveho pozadí
wow, nejvic me tom sokuje ta prevodovka.. pokud je to opravdu prevzate z F1, pak to bude hukot.zajimalo by me, jak casto se bude muset menit a zda je to predplaceno v cene auta.jinak je to od Ferrari genialni tah, presne tohle bohaci chtej a ta cena je fakt sokujici - vic nez Veyron. ale urcite se ta serie vyproda
Ale prd! Marketingový ťah. Však tá fornula váži len niečo cez polovicu! Použili nejaké poznatky z formule...
Není 100milisekund náhodu 0,1s??? to je skoro jako moje DSG v Golfu
Někdo tady píše pytomosti, dyť 430Scuderia řadí za ňákých 60 milisekund
A aj ten vykon, ktory treba preniest na kolesa bude skoro rovnaky
No ono tohle je taky na rozdíl od Veyrona auto.... Ten b.l.b s tou Calibrou mě fakt pobavil...Jen víc a jen houšť, hned mám lepší náladu...Mimochodem, nemá to už o moc menší výkon než Veyron a to bez turba... No chtěl bych to zažít... Jo tomu chytrolínovi bych poradil, ať se podívá na net co stojí takové 20 let staré Ferrari a co stojí 20 let straý Opel (pkud vůbec takový je)...A nemusí se dívat na 20 let starý Ferrari,a le třeba Fiat Dino, spider...atd atd...A pak ať to porovná s Mantou nebo jinou ochcechulí made in germany...
Budou testovacími jezdci... Vzdyt to Ferrari je zas jen posranej Fiat. Extremne je to videt hlavne na autech z osmdesatych a devadesatych let kde se to prvkama z Fiatu jenom hemzi. Zase o jeden trik víc jak z dostat z bohacu prachy. Uz jenom pro ten pocit. Kdyz bych chtel neco s podobnymi parametry tak si koupim v anglii bednu s Noble Ultima GTR za mega a postavim ji tady s motorem napr. z Corvetty kolem 650 koní coz je pri hmotnosti 990kg lepsi ps na kila jak nejaky Enzo. Ale to bych musel byt padlej nahlavu a chtit neco s cim se normalne neda jezdit. Kdyz chci na okruh, vemu cokoliv a vyblbnu se treba i ve stary Calibre 2.0 Turbo za sto litru.
mě by spíš zajímala krabice s Noble Ultima GTR. Takový auto neznám. Ano vzdáleně to evokuje třeba Noble, nebo úplně odlišnou Ultimu, ale opravdu jen vzdáleně. Nedával bych tedy tvému výroku o Ferrari kdovíjakou vážnost. Kdoví jestli nemluvíš o Porsche...
Jo a jeste neco, koukni se na http://www.ultimacars.com/, at tady priste neplacas ty kraviny s Porsche
Ultima GTR... nejrychlejsi auto na 0-100-0mph (0-160-0 kmh). Cisla myslim hovori za vse. Zvladne to za 9.8 s. Enzo nema vubec sanci.Ale jinak jsem fakt fanda Ferrari!
šuline noble nema s ultimou nic spolecneho
Typická reakce zamindrákovaného pitomce...viz " posranej Fiat " .... kdybys ti stálo v garáži Ferrari s kolika prvkama Fiatu jen chceš, tak bys měl koníka vytetovaného i na prdeli jak bys byl pyšný, a nemlel bys tady kraviny, a s tou Calibrou... bez komentáře.
Jel jsem na okruhu s 200 k autem a byla to dost nuda. Auto se od šikany k šikaně ani porádně nerozjede, optimum je tak 300 k+. A se starou Calibrou si to už nedokážu představit vůbec, to auto se rozpadne v první zatáčce
Takhle mělo vypadat normální Enzo. Hodně to připomíná F40 a je to jedním slovem nádhera.
Nemozem nez suhlasit, dizajn je o kus dalej ako "obycajne" Enzo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.