Ferrari FXX může i na běžné silnice

Před dvěma lety postavila automobilka z Maranella speciál Ferrari FXX, tedy speciál odvozený od modelu Enzo, který byl původně určen jen pro okruhové ježdění a to hlavně pro testování automobilky. Dvacítka vyvolených s milionem eur v kapse se tak mohla stát testovacím jezdcem automobilky.

Navíc bylo tento týden představeno Ferrari Enzo FXX Evoluzione, tedy vylepšené FXX o poznatky získané za dva roky testování.

Tip: Představení Ferrari FXX Evoluzione naleznete zde.

Jeden z majitelů, Scrogge McDuck, ovšem dokázal téměř nemožné. Své Ferrari FXX dokázal díky švýcarským zákonům a cirka pěti milionům korun homologovat pro běžný provoz. Pokud tak budete mít štěstí, budete se moci na silnici setkat s opravdovým supersportvoním autem, které najde v provozu konkurenta jen velmi těžko.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari FXX s homologací
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků