Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Německá ladičská společnost DMC si vzala do parády horkou novinku od Ferrari. Zatím tedy jen „na papíře“…
Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Plně čtyřmístné cestovní GT Ferrari FF s výklopnou zádí se může v rámci dějin značky Ferrari chlubit celou řadou primátů, ale o nich (včetně specifického pohonu všech kol) jsme na Autorevue.cz hovořili již mnohokrát. Podle prvních živých zkušeností je Ferrari FF znamenitě ovladatelným, prostorným a výkonným vozem, nicméně jízdní výkony nemusí vždy stačit každému. Z tohoto důvodu vytvořili pánové z firmy DMC projekt pojmenovaný velkoryse „Maximus“, který sestává ze sady aerodynamických doplňků a výkonu posíleného o plných 222 koní.

Karosářské doplňky byly vyvinuty zatím jen v počítači. Mají být vyrobeny z uhlíkových kompozitů a je třeba přiznat, že jsou decentní a vozu vyloženě sluší. Tato sada sestává především z nových nárazníků (vzadu s vestavěným výrazným difuzorem), upravených bočních ventilačních otvorů a přítlačného křidélka na hraně víka zavazadlového prostoru. Nové prvky jsou vyrobeny z lehkých uhlíkových kompozitů a nahrazují ty původní, celková úspora hmotnosti má prý dosahovat 70 kg. Vzhledu vozu prospěla také virtuální instalace nových ráfků s průměrem 21 palců vpředu a 22 placů vzadu a pneumatikami Pirelli PZero. Podvozek má dostat snížené a tužší pérování a přizdvihování přední nápravy pro snadnější přejezd výraznějších nerovností.

Poněkud významnější změny zasáhly prostor pod přední nápravou. Šestilitrový vidlicový dvanáctiválec byl doplněn především dvojicí přeplňovacích kompresorů, dále pak novou výfukovou soustavou z nerezové oceli a s koncovkami o průměru 90 mm, přepracovaným sacím traktem se závodním filtrem, většími vstřikovači a rozměrným mezichladičem stlačovaného vzduchu. Suma sumárum výkon prý poskočil až na 888 koní (653 kW) a točivý moment nyní vrcholí hodnotou 862 Nm. Díky tomu vylepšené Ferrari FF Maximus údajně zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,2 s a na 200 km/h za 9,1 s, přičemž „maximálka“ leží za hranicí 340 km/h.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari FF Maximus v představách firmy DMC
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků