Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Německá ladičská společnost DMC si vzala do parády horkou novinku od Ferrari. Zatím tedy jen „na papíře“…
Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Plně čtyřmístné cestovní GT Ferrari FF s výklopnou zádí se může v rámci dějin značky Ferrari chlubit celou řadou primátů, ale o nich (včetně specifického pohonu všech kol) jsme na Autorevue.cz hovořili již mnohokrát. Podle prvních živých zkušeností je Ferrari FF znamenitě ovladatelným, prostorným a výkonným vozem, nicméně jízdní výkony nemusí vždy stačit každému. Z tohoto důvodu vytvořili pánové z firmy DMC projekt pojmenovaný velkoryse „Maximus“, který sestává ze sady aerodynamických doplňků a výkonu posíleného o plných 222 koní.

Karosářské doplňky byly vyvinuty zatím jen v počítači. Mají být vyrobeny z uhlíkových kompozitů a je třeba přiznat, že jsou decentní a vozu vyloženě sluší. Tato sada sestává především z nových nárazníků (vzadu s vestavěným výrazným difuzorem), upravených bočních ventilačních otvorů a přítlačného křidélka na hraně víka zavazadlového prostoru. Nové prvky jsou vyrobeny z lehkých uhlíkových kompozitů a nahrazují ty původní, celková úspora hmotnosti má prý dosahovat 70 kg. Vzhledu vozu prospěla také virtuální instalace nových ráfků s průměrem 21 palců vpředu a 22 placů vzadu a pneumatikami Pirelli PZero. Podvozek má dostat snížené a tužší pérování a přizdvihování přední nápravy pro snadnější přejezd výraznějších nerovností.

Poněkud významnější změny zasáhly prostor pod přední nápravou. Šestilitrový vidlicový dvanáctiválec byl doplněn především dvojicí přeplňovacích kompresorů, dále pak novou výfukovou soustavou z nerezové oceli a s koncovkami o průměru 90 mm, přepracovaným sacím traktem se závodním filtrem, většími vstřikovači a rozměrným mezichladičem stlačovaného vzduchu. Suma sumárum výkon prý poskočil až na 888 koní (653 kW) a točivý moment nyní vrcholí hodnotou 862 Nm. Díky tomu vylepšené Ferrari FF Maximus údajně zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,2 s a na 200 km/h za 9,1 s, přičemž „maximálka“ leží za hranicí 340 km/h.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari FF Maximus v představách firmy DMC
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků