Ferrari FF: „kombík“ s novou panoramatickou střechou

V Paříži se na stánku značky Ferrari blýskl také vůz řady FF opatřený pevnou skleněnou střechou.
Ferrari FF: „kombík“ s novou panoramatickou střechou

Nároční zájemci o sportovní automobily dnes často řeší otázku, zda vyměnit komfort uzavřené karoserie kupé za vzdušný pocit z jízdy se staženou střechou. Obě tato řešení jsou svým způsobem krajní a mají své nectnosti, nicméně je zde kompromis v podobě prosklené střechy. Nejde o nic nového ani výsostně exkluzivního, připomeňme třeba, že prosklená panoramatická střecha byla standardní výbavou všech vozů Peugeot 407 SW již od roku 2004.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari FF s novou, plně skleněnou a pevně usazenou střechou

V seznamu příplatkové výbavy pro vozy Ferrari FF se objevuje pevná skleněná střecha v plné délce interiéru, jež není nepodobná řešení použitému již před několika lety v modelu Ford Mustang. Na právě probíhajícím autosalonu v Paříži je vystaven vůz s jednodílnou střechou, která sahá od horního rámu čelního skla až k hraně výklopné zádi. Cenu za tento prvek dosud značka Ferrari nezveřejnila, ale nepředpokládáme, že by zájemce o model Ferrari FF cenu příslušenství nějak zásadním způsobem řešil.

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Připomeňme, že se o pohon modelu Ferrari FF stará vidlicový dvanáctiválec s objemem 6,3 l, který je naladěn na výkon 660 koní (485 kW) při 8 000 ot./min. a točivý moment 683 Nm při 6 000 ot./min. Za poznámku stojí, že značka Ferrari v Paříži představuje také část skeletu nástupce špičkového modelu Ferrari Enzo.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků