Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Nejprve se zdálo, že Ferrari FF dostane v rámci modernizace upravená světla a trochu výkonu navíc. Jenže realita je docela jiná. Na FF se změnilo úplně vše, a to včetně jména.

Modernizace pro Ferrari FF přinesla několik důležitých novinek. Designéři poměrně výrazně přepracovali vzhled, pozměnili aerodynamiku, vylepšen byl rovněž interiér, opravdu došlo i na zvyšování výkonu, vůz má také řiditelnou zadní nápravu a hlavně se měnilo jméno. FF se teď jmenuje GTC4Lusso.

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Novinku rozeznáte od FF celkem jednoduše podle upravené kapoty, přepracovaného nárazníku s větší mřížkou chladiče, nové jsou i boční panely, zadní světla nebo velký difuzor. Nejde ale jen o kosmetické úpravy, vše souvisí s aerodynamikou, která má teď být o mnoho lepší než dříve. V interiéru očekávejte obvyklé změny a především nový multimediální systém.

Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Zajímavé věci se ale odehrály pod kapotou. Dvanáctiválec o objemu 6,3 litru posílil z původních 485 kW (660 k) na 507 kW (690 k) a točivý moment narostl na 697 Nm (dříve motor produkoval 683 Nm). Pohon všech kol založený na dvou výstupech od klikové hřídele zůstal zachován. Z nuly na 100 km/h se rozjede GTC4Lusso za 3,4 s a nejvíce zvládne 335 km/h.

Zásadní změna se ale týká zadní nápravy. Stejně jako Porsche 911 Turbo má nově i Ferrari FF systém, který umožňuje natáčení zadních kol. Očekávat proto můžeme neskutečné jízdní vlastnosti.

Už se těšíme, až si tuhle novinku v Ženevě prohlédneme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 3 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky