Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Nejprve se zdálo, že Ferrari FF dostane v rámci modernizace upravená světla a trochu výkonu navíc. Jenže realita je docela jiná. Na FF se změnilo úplně vše, a to včetně jména.

Modernizace pro Ferrari FF přinesla několik důležitých novinek. Designéři poměrně výrazně přepracovali vzhled, pozměnili aerodynamiku, vylepšen byl rovněž interiér, opravdu došlo i na zvyšování výkonu, vůz má také řiditelnou zadní nápravu a hlavně se měnilo jméno. FF se teď jmenuje GTC4Lusso.

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Novinku rozeznáte od FF celkem jednoduše podle upravené kapoty, přepracovaného nárazníku s větší mřížkou chladiče, nové jsou i boční panely, zadní světla nebo velký difuzor. Nejde ale jen o kosmetické úpravy, vše souvisí s aerodynamikou, která má teď být o mnoho lepší než dříve. V interiéru očekávejte obvyklé změny a především nový multimediální systém.

Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Zajímavé věci se ale odehrály pod kapotou. Dvanáctiválec o objemu 6,3 litru posílil z původních 485 kW (660 k) na 507 kW (690 k) a točivý moment narostl na 697 Nm (dříve motor produkoval 683 Nm). Pohon všech kol založený na dvou výstupech od klikové hřídele zůstal zachován. Z nuly na 100 km/h se rozjede GTC4Lusso za 3,4 s a nejvíce zvládne 335 km/h.

Zásadní změna se ale týká zadní nápravy. Stejně jako Porsche 911 Turbo má nově i Ferrari FF systém, který umožňuje natáčení zadních kol. Očekávat proto můžeme neskutečné jízdní vlastnosti.

Už se těšíme, až si tuhle novinku v Ženevě prohlédneme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků