Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Nejprve se zdálo, že Ferrari FF dostane v rámci modernizace upravená světla a trochu výkonu navíc. Jenže realita je docela jiná. Na FF se změnilo úplně vše, a to včetně jména.

Modernizace pro Ferrari FF přinesla několik důležitých novinek. Designéři poměrně výrazně přepracovali vzhled, pozměnili aerodynamiku, vylepšen byl rovněž interiér, opravdu došlo i na zvyšování výkonu, vůz má také řiditelnou zadní nápravu a hlavně se měnilo jméno. FF se teď jmenuje GTC4Lusso.

Kombi | Ferrari

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Novinku rozeznáte od FF celkem jednoduše podle upravené kapoty, přepracovaného nárazníku s větší mřížkou chladiče, nové jsou i boční panely, zadní světla nebo velký difuzor. Nejde ale jen o kosmetické úpravy, vše souvisí s aerodynamikou, která má teď být o mnoho lepší než dříve. V interiéru očekávejte obvyklé změny a především nový multimediální systém.

Zajímavosti | Sportovní auta | Ferrari

Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Zajímavé věci se ale odehrály pod kapotou. Dvanáctiválec o objemu 6,3 litru posílil z původních 485 kW (660 k) na 507 kW (690 k) a točivý moment narostl na 697 Nm (dříve motor produkoval 683 Nm). Pohon všech kol založený na dvou výstupech od klikové hřídele zůstal zachován. Z nuly na 100 km/h se rozjede GTC4Lusso za 3,4 s a nejvíce zvládne 335 km/h.

Zásadní změna se ale týká zadní nápravy. Stejně jako Porsche 911 Turbo má nově i Ferrari FF systém, který umožňuje natáčení zadních kol. Očekávat proto můžeme neskutečné jízdní vlastnosti.

Už se těšíme, až si tuhle novinku v Ženevě prohlédneme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Ford Focus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 183 807 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2010
Stav: 116 770 km
Cena: 195 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků