Ferrari FF: 887 koní a emise pod hranicí 100 gramů

8 komentářů

Vana666
18. ledna • 22:03

Teda netuším co je na tomhle řešení 4x4 tak elegantního. Já to naopak považuju za absolutní konstruktérský paskvil. Místo jedné hřídele navíc tam strčí třístupňovou převodovku (dva dopředu, jeden dozadu) která samozřejmě ani nejde zpřevodovat tak aby stupně byly v souladu s hlavním sedmikvaltem takže fungují jen od jedničky po čtyřku a k tomu jen za cenu obrovského prokluzu spojek na liché stupně. Fuj ...

James Brown
18. ledna • 14:14

1500 euro? to je překlep, ne?

WinDiesel
18. ledna • 17:14

To nebude jediný překlep.
Palivo se může spalovat jiné, ale pořád se spaluje uhlík, takže emise CO2 musí být zhruba stejné.
100 g CO2 je nebetyčná pitomost. Pravděpodobně se vychází z nějakých "na míru upravených" emisních měření, proto ta hausnumera.

no.problem
18. ledna • 21:46

Dovolím si nesúhlasiť aj keď nemám v ruke presné vzorce a čísla. Na emisie CO2 ma vplyv pomer uhlíka a vodíka v palive a ten je pri alkoholoch nižší ako pri fosílnych palivách. 100g je asi chyba, ale hovoriť že sa spaľuje (len) uhlík je rovnako omyl.

WinDiesel
19. ledna • 19:57

Dobře, vezměme to chemicky:
Etanol je C2H5OH - poměr je tedy 3/1 pro vodík
Oktan je C8H18 - poměr je tedy 2,25/1 pro vodíkRozdíl je příliš malý na to, aby byly emise uhlíku 3-4x menší. Článek je blábol.

haselzde
18. ledna • 16:28

Nemusel by bejt kdyz normalni prestavba na kazdy auto stoji +-8tis :)
Ale hledat se mi to nechce

Michal
18. ledna • 23:16

8000kc stoji prestavba ale jen na 4 valec. na Vic valcu vic penez :-)

haselzde
19. ledna • 15:51

asi jak kde a jak kdy, ja mam nabidku na svoji 30i za 7500,- s papirama se vsim. Zajimam se o to hlavne kvuli narustu vykonu.

Doporučujeme

Články odjinud