První sériově vyráběné Ferrari s pohonem všech kol se dočkalo zajímavé úpravy. Postarala se o ni norská společnost Customized, která model FF přestavěla tak, aby jeho vidlicový dvanáctiválec dokázal spalovat bioetanol E85. Výsledky vypadají téměř až pohádkově. Výkon vzrostl z původních 660 k na 887 k a produkce emisí CO2 klesla z 360 g/km pod hranici 100 g/km.
O spotřebě se nikde nic nepíše, ale jak to tak u E85 chodí, určitě bude vyšší než při standardním spalování benzínu. Kdo by ovšem u dvanáctiválce Ferrari řešil takové „drobnosti“. Vůz zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za tři vteřiny, což je zlepšení o 0,7 s. Přestavba vás vyjde zhruba na 1500 Euro.
Ferrari FF je obecně velmi zajímavý stroj, a to především kvůli řešení pohonu všech kol. Vůz využívá koncepci transaxle s převodovkou umístěnou u zadní nápravy. Na rozdíl od Nissanu GT-R, u kterého najdeme jednu hřídel vedoucí od motoru dozadu k převodovce a druhou vedoucí od převodovky zpět k předním kolům, dostalo FF elegantní řešení v podobě dvou výstupů od klikového hřídele. Jeden vede klasicky dozadu k automatické převodovce, druhý přes dvoustupňovou převodovku a dvě spojky pohání kola přední nápravy.