Ferrari F8 Tributo od ladičů Novitec trhá asfalt výkonem 802 koní

Vylepšená verze navíc dostává snížený podvozek a karbonový bodykit.

Výkon 40 kW navíc k už tak solidním 530 kW? Žádný problém, ladiči (záměrně nepoužíváme výraz tuneři) z německé firmy Novitec ho u Ferrari F8 Tributo zvládnou levou zadní. Vedle zvýšení síly dvakrát přeplňovaného motoru o objemu 3,9 litru na výkon 570 kW (802 koní) při 7950 otáčkách za minutu se zvedne také hodnota maximálního točivého momentu na 898 Nm.

Nové Ferrari SF90 Spider oficiálně: První svého druhu nabídne 999 koní a 800 N.m

Nové Ferrari SF90 Spider oficiálně: První svého druhu nabídne 999 koní a 800 N.m

Předmětem ladění je primárně mapování řídicí jednotky, k extra výkonu přispívá také výfukový systém, který je ve své nejvyšší specifikaci s klapkami v zadní části, důkladnou tepelnou izolací z materiálu Inconel a speciálními katalyzátory izolovanými zlatými plátky. Výsledkem je zrychlení na 100 km/h za pouhých 2,6 sekundy (v sériové podobě 2,9 s), z fyzikálního hlediska to u této zadokolky rychleji nepůjde, navzdory úctyhodně širokým zadním pneumatikám v rozměru 335/25. Obuty jsou na dvaadvacetipalcových kolech, vpředu pak najdete o palec menší ráfky.

Dvě auta Donalda Trumpa jsou na prodej: Krásný Rolls-Royce i osmiválcové Ferrari

Dvě auta Donalda Trumpa jsou na prodej: Krásný Rolls-Royce i osmiválcové Ferrari

Maximální rychlost vozu přesahuje 340 km/h. Dále úpravce nabízí snížení světlosti o 35 milimetrů, pro každodenní použitelnost umí nainstalovat systém, který příď zvedne o čtyři centimetry při přejíždění retardérů. Součástí kitu je i překvapivě vkusný nebarvený bodykit z uhlíkových vláken.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

včera | Jiří Baborský | 65 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků