Výkon 40 kW navíc k už tak solidním 530 kW? Žádný problém, ladiči (záměrně nepoužíváme výraz tuneři) z německé firmy Novitec ho u Ferrari F8 Tributo zvládnou levou zadní. Vedle zvýšení síly dvakrát přeplňovaného motoru o objemu 3,9 litru na výkon 570 kW (802 koní) při 7950 otáčkách za minutu se zvedne také hodnota maximálního točivého momentu na 898 Nm.
Nové Ferrari SF90 Spider oficiálně: První svého druhu nabídne 999 koní a 800 N.m
Předmětem ladění je primárně mapování řídicí jednotky, k extra výkonu přispívá také výfukový systém, který je ve své nejvyšší specifikaci s klapkami v zadní části, důkladnou tepelnou izolací z materiálu Inconel a speciálními katalyzátory izolovanými zlatými plátky. Výsledkem je zrychlení na 100 km/h za pouhých 2,6 sekundy (v sériové podobě 2,9 s), z fyzikálního hlediska to u této zadokolky rychleji nepůjde, navzdory úctyhodně širokým zadním pneumatikám v rozměru 335/25. Obuty jsou na dvaadvacetipalcových kolech, vpředu pak najdete o palec menší ráfky.
Dvě auta Donalda Trumpa jsou na prodej: Krásný Rolls-Royce i osmiválcové Ferrari
Maximální rychlost vozu přesahuje 340 km/h. Dále úpravce nabízí snížení světlosti o 35 milimetrů, pro každodenní použitelnost umí nainstalovat systém, který příď zvedne o čtyři centimetry při přejíždění retardérů. Součástí kitu je i překvapivě vkusný nebarvený bodykit z uhlíkových vláken.