Ferrari F8 Tributo od ladičů Novitec trhá asfalt výkonem 802 koní

Vylepšená verze navíc dostává snížený podvozek a karbonový bodykit.

Výkon 40 kW navíc k už tak solidním 530 kW? Žádný problém, ladiči (záměrně nepoužíváme výraz tuneři) z německé firmy Novitec ho u Ferrari F8 Tributo zvládnou levou zadní. Vedle zvýšení síly dvakrát přeplňovaného motoru o objemu 3,9 litru na výkon 570 kW (802 koní) při 7950 otáčkách za minutu se zvedne také hodnota maximálního točivého momentu na 898 Nm.

Nové Ferrari SF90 Spider oficiálně: První svého druhu nabídne 999 koní a 800 N.m

Nové Ferrari SF90 Spider oficiálně: První svého druhu nabídne 999 koní a 800 N.m

Předmětem ladění je primárně mapování řídicí jednotky, k extra výkonu přispívá také výfukový systém, který je ve své nejvyšší specifikaci s klapkami v zadní části, důkladnou tepelnou izolací z materiálu Inconel a speciálními katalyzátory izolovanými zlatými plátky. Výsledkem je zrychlení na 100 km/h za pouhých 2,6 sekundy (v sériové podobě 2,9 s), z fyzikálního hlediska to u této zadokolky rychleji nepůjde, navzdory úctyhodně širokým zadním pneumatikám v rozměru 335/25. Obuty jsou na dvaadvacetipalcových kolech, vpředu pak najdete o palec menší ráfky.

Dvě auta Donalda Trumpa jsou na prodej: Krásný Rolls-Royce i osmiválcové Ferrari

Dvě auta Donalda Trumpa jsou na prodej: Krásný Rolls-Royce i osmiválcové Ferrari

Maximální rychlost vozu přesahuje 340 km/h. Dále úpravce nabízí snížení světlosti o 35 milimetrů, pro každodenní použitelnost umí nainstalovat systém, který příď zvedne o čtyři centimetry při přejíždění retardérů. Součástí kitu je i překvapivě vkusný nebarvený bodykit z uhlíkových vláken.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků