Ferrari F600 Imola: další obrázky nástupce 575M (spy photos)

je to smejd  |  06. 11. 2005 22:04

Neviem, kedysi sob bol fanusikom ferrari, casom skor priaznivcom...neskor som coraz na neho castejsie zabudal a dnes zastavam nazor Gogo

Ferrari... Italian trash.

staci sa pozriet na ich prehnanu politiku predaja, kvalitu vyroby ci interier...proste ako u ciganov, a tie kazetove prehravace ci tie prehnane ceny za ktore mam podstatne lepsie supersporty s kvalitou ktoru ferrari nikdy nedosiahne, navyse viac menej seriove, a to nehovorim len o Porsche.

Ferrari je meno snad uz len v Amerike, tot moj nazor, dnes ani keby som na neho mal tak asi nikdy, uz som videl aj viacero testov kde Ferrari ani 1 zrovnanie nevyhralo...ale to boli dojmy beznych ludi. Co sa tyka agregatu, tak uznavam nazor odbornikov ze tuna sa na nich asi nikto nedostane, to je bomba, ale agregat nieje auto. TO je zial fakt.

dufam ze niesom sam, dnes je ferrari uz len drahy smejd, 300km/h a 5s zrychlenie da plno plno aut, o tunigoch nehovoriac, za aj 5x nizsiu cenu!

Odpovědět  |   | 
Půjdech  |  06. 11. 2005 23:15

Kromě toho ten design. Já nevím, nepřipadá vám to jako pořád to samé?? Dnes, kdy jsou "k mání" skvosty jako Königsegg nebo Veyron, dělá Ferrari pořád ta samá auta, pořád ty stejné křivky; a to už začíná docela nudit, alespoň mně určitě.
Dopadnou tvrdě na držku, pokud nic nezmění. Dopadnou tvrdě a brzo.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 11. 2005 23:22

Mě se jakýkoliv Ferrari z posledních let líbí daleko víc než nějakej Veyron nebo Koenig... Ale to sem asi vyjímka. Je to pořád to samé, to souhlasim. Pořád to samý a krásný :)

Odpovědět  |   | 
delph  |  07. 11. 2005 08:02

to proto že ferrari se nechává kreslit pouze pinninfarinou... už neví co by vymysleli. třeba giurgano a jeho gg50 nebo jak to bylo je moc pěkný, i když myslím že ty 4 zadní kulatý světla mohli vypadat taky jinak :)

Odpovědět  |   | 
wolff  |  07. 11. 2005 19:09

no ještě že tady máme ty odborníky... Ty vole, kdyby sis do toho auta ty odborníku mohl sednout, tak ti garandtuju, že budceš mít tak rychle mokro v kalhotech jak si to nezažil ani při první poluci.

Odpovědět  |   | 
tuky  |  08. 11. 2005 01:43

sice suhlasi, ale treba sa trochu krotit...
F430 je lepsie ako Gallardo alebo 911Turbo; 612 je lepsia ako Continental GT alebo DB9; 575 je stale dobra [aj ked mne sa nepaci] a 600 bude urcite vyborna - ten design [aj technika] sa konecne zacina blizit uzivatelsky priatelnym hodnotam + kvalita je niekde uplne inde ako bola za cias F40.
 
// osobne som fanusik McLarenu a Lamborghini, ale treba uznat, ze Ferrari ma dobre auta [a nekrestansky drahe]

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 22 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A