Ferrari F450 již hobluje italské cesty (spy photos)

Parádní úlovek se podařilo ukořistit špionážním fotografům v severní Itálii. Jde totiž o mulu, která ve svých útrobách ukrývá vnitřnosti budoucího modelu F450 - ano, označení má souviset s objemem motoru. Půjde opět o osmiválec s výkonem přesahujícím 520 koní, co znamená víc, než posílá na zadní kola F430 Scuderia.

Inženýři z Maranella u tohoto modelu vsadí na dvouspojkovou převodovku, která si již našla místo v modelu California. Proslýchá se, že pokud se nic výjimečného nestane, později by se zákazníci měli dočkat také pokrokového systému KERS (Kinetic Energy Recovery System), který dobře známe z F1.

S kódovým označením F142 bude vývoj vozu pokračovat déle, než do oficiálního představení na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu - se zahájením prodejů se počítá až o rok, takže u Ferrari budou mít ještě trochu času k dokonalému doladění...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ferrari F450 čeká premiéra již letos

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků