Ferrari F430 Status Design: jak to vidí Rus

Ruská společnost Status Design představila slušně provedenou modifikaci modelu F430 s poněkud armádním označením SD SU35.

Jádrem sady úprav od Status Designu s označením SD SU35 je specifický bodykit. A buďme spravedliví, podle zveřejněných snímků se pánům od Sibiře jejich práce celkem povedla. Jejich stavba vychází z kombinace tradičního laku Scuderia Red a šedé Racing připomínající standardní mdoel F430 Scuderia a vyznačuje se řadou nových dílů vlastní konstrukce vyrobených vesměs z populárních uhlíkových kompozitů. Abychom byli konkrétní, jedná se především o novou kapotu, obklady prahů, přítlačné křídlo na zádi a kryty vnějších zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přední nárazník si u Status Designu vypůjčili z již zmíněného typu F430 Scuderia, a to včetně vestavěné vložky z „karbonu“, stejný původ má i nárazník zadní nesoucí výrazný difuzor. Na první pohled si všimneme výrazných hliníkových ráfků lakovaných v odstínu Titanic Dark Blue, který však bohužel s bezmála černými díly z kompozitů příliš nekoresponduje a ani jejich červené linkování k tomu příliš nepřispívá. Za těmito ráfky se tak skrývají alespoň keramické brzdové kotouče.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Status Design do své sady úprav SD SU35 pro Ferrari F430 zahrnul také vylepšení pohonné jednotky. Ta díky použití nové řídicí jednotky posílila z výchozích 490 koní (360 kW) na 525 koní (386 kW), což vozu umožní dosažení rychlosti 325 km/h. Podle vyjádření ladičské firmy lze však při použití přeplňovacího kompresoru Novitec Rosso výkon zvýšit až na 700 koní (515 kW). Za zmínku stojí rovněž instalace nového výfukového traktu a upravených filtrů sání.

Cenu modifikace SD SU35 zatím neznáme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari F430 Status Design SD SU35
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků