Ferrari F430 Status Design: jak to vidí Rus

Ruská společnost Status Design představila slušně provedenou modifikaci modelu F430 s poněkud armádním označením SD SU35.

Jádrem sady úprav od Status Designu s označením SD SU35 je specifický bodykit. A buďme spravedliví, podle zveřejněných snímků se pánům od Sibiře jejich práce celkem povedla. Jejich stavba vychází z kombinace tradičního laku Scuderia Red a šedé Racing připomínající standardní mdoel F430 Scuderia a vyznačuje se řadou nových dílů vlastní konstrukce vyrobených vesměs z populárních uhlíkových kompozitů. Abychom byli konkrétní, jedná se především o novou kapotu, obklady prahů, přítlačné křídlo na zádi a kryty vnějších zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přední nárazník si u Status Designu vypůjčili z již zmíněného typu F430 Scuderia, a to včetně vestavěné vložky z „karbonu“, stejný původ má i nárazník zadní nesoucí výrazný difuzor. Na první pohled si všimneme výrazných hliníkových ráfků lakovaných v odstínu Titanic Dark Blue, který však bohužel s bezmála černými díly z kompozitů příliš nekoresponduje a ani jejich červené linkování k tomu příliš nepřispívá. Za těmito ráfky se tak skrývají alespoň keramické brzdové kotouče.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Status Design do své sady úprav SD SU35 pro Ferrari F430 zahrnul také vylepšení pohonné jednotky. Ta díky použití nové řídicí jednotky posílila z výchozích 490 koní (360 kW) na 525 koní (386 kW), což vozu umožní dosažení rychlosti 325 km/h. Podle vyjádření ladičské firmy lze však při použití přeplňovacího kompresoru Novitec Rosso výkon zvýšit až na 700 koní (515 kW). Za zmínku stojí rovněž instalace nového výfukového traktu a upravených filtrů sání.

Cenu modifikace SD SU35 zatím neznáme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari F430 Status Design SD SU35
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků