Ferrari F430 Calavera: 707 tetovaných koní

Ferrari F430 se loučí a jeho nástupce se objeví letos na autosalonu ve Frankfurtu. Na rozloučenou spojily své síly německé firmy Unique Sportscars a Novitec Rosso, aby uvedly své provedení označené Calavera. To přináší nejen značnou dávku stylovosti, ale též pěknou porci dodatečných vzpínajících se koníků pod zadní kapotou. A zvláště Novitec má s přeplňováním a všeobecným laděním vozů Ferrari bohaté zkušenosti. Ferrari F430 Calavera se vyznačuje jedinečným bílým lakem, doplněným „tetováním“ skrze airbrush z pera malíře Knuda Tirocha.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novitec však zapracoval hlavně na pohonné jednotce. Tu osadil dvojicí přeplňovacích kompresorů, díky kterým dává Calavera celých 707 koní, což je o padesát koní více než má vlastní Novitec F430 Evoluzione! Podvozek byl opatřen stavitelným pérováním a dvacetipalcovými ráfky. Na karosérii najdeme sadu spoilerů Novitec, příď svým způsobem zdobí pásy s denními světly. Suma sumárum, F430 Calavera zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,5 s a pokoří hranici 350 km/h. Řádného tetování doznal též interiér vozu.

Společnost Unique Sportscars má v plánu vyrobit pouze 11 podobných vozů, takže si raději ani nebudeme představovat cenu, za kterou budou tito originální krasavci nabízeni... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari F430 Calavera
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků