Ferrari F40 vs. 488 Pista: Jak vypadá 30 let vývoje? Tiff Needell názorně ukáže

emkejx  |  22. 08. 2020 20:22

1000x za sebou by som si vybral F40 a aj potom vkuse len to same auto. Pista je mozno pekna a mrdka plna systemov ktore vodicovi pomahaju k dokonalej aj zavodnej jazde a podporuju ho dosahovat tie naj casy/ rychlosti v extremnych situaciach kde by F40 uz letela do zvodidiel. Ale Pista bude stat za par rokov ako Prius prvej generacie, za nou pridu desiatky dalsich modelov... F40 je len jedna a je (ne)dokonala v tomto dokonalom svete.

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  23. 08. 2020 04:50

Na jednu stranu nechápu význam videa když řidič f-40 neumí zařadit 😀 mělo se to opakovat, nadruhou stranu, pista by stejně vyhrála. Projet bych se ale chtěl v f-40 i když bych se pravděpodobně někde zabil.

Odpovědět  |   | 
Mondeák  |  23. 08. 2020 13:56

Jj, čekám super video a nakonec je tam trouba co neumí řadit

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2020 08:16

Sám si trouba, pokud nevíš, pak se radši nevyjadřuj. Viz níže.

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2020 08:16

Domnívám se, že u bývalého pilota F1 a dlouholetého účastníka 24h Le Mans s prototypy sk. C, Needela není problém s řazením. Chápu, že z pozice diváka to tak může vypadat, ale tenhle člověk i přes svůj věk umí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 08. 2020 15:53

Není třeba nic vybírat, když máš Pistu i F40... :) Dneska dám na instagram nějaké fotky F40. Bohužel jsem se s majitelem nakonec nedohodl na videu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2020 08:17

A jel jsi to?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 08. 2020 16:09

Nene, jezdil jsem jen v jeho Pistě. U F40 je každý kilometr příliš drahý.

Odpovědět  |   | 
WP  |  25. 08. 2020 06:53

To bez diskuze, přestože jsem četl, že na rozdíl od tehdejších soudobých Ferrari má F40 většinu komponent velmi dobře dostupné a nemusí se demontovat tolik dalších částí.
Hoši, co tu kritizovali Needela (mimochodem 3.místo celkově v LeMans 1990) si neuvědomují, že celý srovnávák musel klapnout evidentně napoprvé. Zcela jistě nechtěl majitel dělat další pevné starty.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  25. 08. 2020 14:37

I tak sa ale F40 krásne odlepila z miesta, pri preradení a ďalej to už ale bolo jednoznačné.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  26. 08. 2020 15:24

Presne tak, ja teda nevim ale sedet v aute za 1.5M$ kde spojka stoji jak maly byt... Navic takova ikona... Zavodnik nezavodnik proste bych to tomu autu ani majiteli neudelal, ze bych to tam rval jen pro cas. Tiff ma urcite k tem autum cit a verim ze zaradil nejlip jak to slo aniz by tomu nejak ublizil. A jak rikas, jeden pokus.
Navic I auta jako pista maji naordinovane tak 4 launche a pak trada do servisu
Dalsi perspektiva: F40 mela o 30% horsi start pricemz to vsechno ovladal clovek, pista mela o 20% horsi start pricemz to ovlatal nejmodernejsi stroj primo na tohle nastaveny. Ja myslim ze dobry vysledek pro Tiffa

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  26. 08. 2020 15:25

kruta zavist!

Odpovědět  |   | 
Kája  |  24. 08. 2020 12:18

No Radku, to je škoda...já mít F40, byl bys prvním, nad kým bych uvažoval, že bych tě minimálně povozil...Tohle je podle mě sen všech kluků narozených mezi lety 1900-1990

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 08. 2020 21:12

Moc díky... :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro