Ferrari F12 TRS za desítky milionů existuje v jediném exempláři

Unikátních dvanáctiválcových Ferrari není nikdy dost. Škoda, že k právě představenému exkluzivnímu modelu automobilka nepřidala víc fotek.

Velmi speciální Ferrari F12 TRS je zakázková práce, kterou se může kochat pouze jeden jediný majitel. Oficiálně se o ceně nemluví, ale prý za tento výjimečný dvanáctiválec zaplatil přes čtyři miliony dolarů (v přepočtu více než 80 milionů korun). A to je samozřejmě v pořádku.

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Trochu nás mrzí, že Ferrari k tiskové zprávě nepřiložilo víc fotek. Vlastně máme k dispozici jen tuto jedinou, navíc ještě trochu rozmazanou. No, naše chyba. Měli jsme si udělat výlet na přehlídku Ferraro Cavalcada na Sicílii a nafotit si tam obrázky sami. Musíme tak vzít zavděk aspoň amatérským videem a fotkami přímo z akce.

Ferrari F12 TRS vychází technicky z modelu F12berlinetta a za vzor si bere především legendární Ferrari 250 Testa Rossa z roku 1957. Dvanáctiválec 6,3 l posílá na zadní kola výkon 544 kW (740 koní) a točivý moment 690 Nm.

Auto jako investice aneb jak si koupit hračku a neprodělat na tom

Auto jako investice aneb jak si koupit hračku a neprodělat na tom

Takové hodnoty stačí ke zrychlení na stovku za 3,1 sekundy, dvoustovkou auto jede už za 8,5 sekundy. Maximální rychlost bude ležet někde u 330 km/h, ale Ferrari oficiální číslo neuvádí. Pokud chcete také rozumně uložit zhruba sto milionů, zavolejte do Ferrari. Určitě vám pomohou vybrat podobně dynamický investiční fond.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků