Ferrari F12 TRS za desítky milionů existuje v jediném exempláři

Unikátních dvanáctiválcových Ferrari není nikdy dost. Škoda, že k právě představenému exkluzivnímu modelu automobilka nepřidala víc fotek.

Velmi speciální Ferrari F12 TRS je zakázková práce, kterou se může kochat pouze jeden jediný majitel. Oficiálně se o ceně nemluví, ale prý za tento výjimečný dvanáctiválec zaplatil přes čtyři miliony dolarů (v přepočtu více než 80 milionů korun). A to je samozřejmě v pořádku.

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Nejdražší auto všech dob je Ferrari 250 GTO, kupec za něj dal miliardu

Trochu nás mrzí, že Ferrari k tiskové zprávě nepřiložilo víc fotek. Vlastně máme k dispozici jen tuto jedinou, navíc ještě trochu rozmazanou. No, naše chyba. Měli jsme si udělat výlet na přehlídku Ferraro Cavalcada na Sicílii a nafotit si tam obrázky sami. Musíme tak vzít zavděk aspoň amatérským videem a fotkami přímo z akce.

Ferrari F12 TRS vychází technicky z modelu F12berlinetta a za vzor si bere především legendární Ferrari 250 Testa Rossa z roku 1957. Dvanáctiválec 6,3 l posílá na zadní kola výkon 544 kW (740 koní) a točivý moment 690 Nm.

Auto jako investice aneb jak si koupit hračku a neprodělat na tom

Auto jako investice aneb jak si koupit hračku a neprodělat na tom

Takové hodnoty stačí ke zrychlení na stovku za 3,1 sekundy, dvoustovkou auto jede už za 8,5 sekundy. Maximální rychlost bude ležet někde u 330 km/h, ale Ferrari oficiální číslo neuvádí. Pokud chcete také rozumně uložit zhruba sto milionů, zavolejte do Ferrari. Určitě vám pomohou vybrat podobně dynamický investiční fond.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků